Csak kitartásra van szükség – belvárosi lakásból gyönyörű rendezvényhelyszín

Olvasási idő 5 perc

Ember Csilla nem félt az álmai után menni. Jogi tanulmányai után úgy döntött, hogy inkább egy rendezvényhelyszínt szeretne üzemeltetni, kitartással pedig el is érte a célját. A Chill Home Studio történetéről beszélgettünk vele.  

Mi a Chill Home Studio története, honnan jött az ötlet, hogy egy apartman stúdiót, rendezvény lakást üzemeltess?

Évekig tanultam jogi egyetemen, de már akkor éreztem, hogy az én igazi pályafutásom a marketing és a rendezvényszervezés területén fog megvalósulni. Ehhez az ugródeszka egyedi ékszerek tervezése és értékesítése volt egy saját webshoppal. Én is meglepődtem, de az emberek annyira kedvelték, amit csinálok, hogy nem kellett hegyeket megmozgatnom ahhoz, hogy a készletem mindig elfogyjon, elég volt az aktív közösségépítés és a kedves kommunikáció, nem volt szükséges reklámkampányokat futtatnom. Az online értékesítés elindítása után elkezdtem workshopokat is tartani, amelyek nagyon feltöltöttek és szerencsére népszerűek is voltak, úgyhogy egy idő után elkezdtem egy állandó helyszínt keresni, eleinte ugyanis mindig más-más helyszínen voltak ezek a foglalkozások.  

Így léptem be álmaim helyszínére, a mai Chill Home Studióba, amibe egyből beleszerettem, bár akkor még nem gondoltam, hogy ez valaha az enyém lehet. De az élet úgy alakította, hogy ez megtörtént: pár workshopot tartottam csak itt, majd mikor újra szerettem volna tartani és hívtam az akkori tulajdonost, a vonal másik végén elhangzott a kérdés, nem akarom-e továbbvinni a helyszínt. Mivel teljesen beleszerettem a helyszín hangulatába, megragadtam a lehetőséget, így jött létre egy rendezvényhelyszín, ami ma már nem csak workshopoknak ad helyet, hanem születésnapokra, lánybúcsúkra, babavárókra, sajtótájékoztatókra is rendszeresen kibérlik, aminek nagyon örülök, hiszen szívem-lelkem benne van.

Milyen digitális megoldásokat használsz a vállalkozás üzemeltetése, építése során? Az ezekkel kapcsolatos tudást honnan és milyen módon szerezted meg?

Mint minden modern kisvállalkozó, én is igyekszem lépést tartani a digitális trendekkel, enélkül szerintem manapság már nem lehet épülni és fejlődni. Mivel a Chill Home Studio véleményem szerint egy páratlanul gyönyörű helyszín, ahol nagyon ügyelek az apró részletekre is, az elejétől tudtam, hogy ezt valahogy az online felületeken is meg kell tudnom mutatni. Máshogy megfogalmazva, a vizuális tartalommenedzsment ebben a szakmában kulcsfontosságú, így kiemelt figyelmet szenteltem neki már az első perctől. Szerencsére van érzékem ehhez, így az online elérhető útmutatók segítségével folyamatosan tudtam fejleszteni magam. A Canvát már nagyon jól kezelem, de ha valamiben mégis elakadok, akkor nem félek segítséget kérni a megfelelő szakemberektől vagy az online közösségektől.  

Mivel a rendezvényhelyszín elég széles célközönséget szólít meg, több felületen is jelen vagyunk, a Facebook és az Instagram mellett a LinkedInen is meg lehet minket találni, a cégek ugyanis gyakran ott keresnek rendezvényhelyszínt. Úgy gondolom, hogy egy jó honlapot persze ezek a felületek sem helyettesítenek, így ez is adott. Folyamatosan próbálom fejleszteni, a Stripe nevű fizetési platformmal nagyon elégedett vagyok, de még hiányzik az online időpontfoglaló rendszer, illetve egy idő után elkerülhetetlen lesz egy mini CRM rendszer bevezetése is. Szerencsére erre is léteznek megfizethető, személyre szabható megoldások.  

Az ügyfelekkel való kommunikáció nyilván csak részben zajlik online, hiszen egy rendezvényhelyszínnél a bejárás is fontos része az értékesítésnek. Ettől függetlenül néha előfordul, hogy online tartok egy előzetes bejárást, a platformot ezekben az esetekben nem én választom, hanem az ügyfél, de egyébként úgy látom, hogy a Zoom a legnépszerűbb.  

A Chill Home Studióban tehát sokféle rendezvény kerül megrendezésre. Mennyire inspiráló vagy épp kimerítő, hogy ennyiféle tematikájú eseményben működsz közre?   

Bár a rendezvényszervezés sokszor tud kimerítő lenni, én rendkívül inspirálónak élem meg azt, hogy ennyiféle eseménynek ad otthont a Chill Home Studio. Rengeteg féle workshopot néztem már végig, szinte mindegyikből tanultam valamit, ami rendkívül energetizáló hatással van rám. Amikor elkezdődik egy rendezvény, akkor általában a helyére is billen az energiaszintem, olyankor már nem is emlékszem arra, hogy amúgy milyen sok idő volt a szervezés. Persze az is fontos, hogy az élet ne csak munkával teljen, igyekszem odafigyelni magamra, ha azt látom, hogy túl sokat dolgozom, akkor beiktatok egy kis pihenőt, ami mindig meghálálja magát, mert ezeket követően szoktak a legkreatívabb ötleteim megszületni.  

Mi a sikeres vállalkozás titka ma Magyarországon?

Óriási hit, kitartás, ember- és ügyfélközpontúság, szerintem ezek a legfontosabbak. Elcsépeltnek tűnhet, de nálam tényleg mindig az ügyfél az első, és ez mindig is így lesz. Fontos a fókuszált, jól felépített munkamenet, a priorizálás, a tervezés, az újratervezés, a változó körülményekhez történő maximális alkalmazkodás és a jó szervezés. A Covid-világjárvány idején nyitni egy rendezvényhelyszínt elég bátor döntés volt. Az elmúlt két év kisebb-nagyobb nehézségekkel telt, de kreativitással, alkalmazkodóképességgel, out-of-the-box gondolkodásmóddal mindig át tudtam lendülni ezeken, és ez szerintem mindenféle helyzetre igaz.  

Mik a közép- és hosszútávú terveid?

Középtávon elsősorban a rendezvényhelyszín kihasználtságát szeretném optimalizálni és növelni, de ennél fontosabb, hogy a Chill Home Studio által képviselt életérzést szeretném formába önteni, kreatív koncepciókkal, vizuális látványelemekkel. Hosszabb távon pedig szeretnék egy női közösséget építeni, ahol mindenki családtagnak érezheti magát. Ez többféle módon is megvalósulhat, jelenleg a tagsági rendszer tűnik a legjobbnak, amin már dolgozunk, de ez a nagy cél szempontjából kevésbé lényeges: a lényeg inkább az, hogy a Chill Club egy olyan hely legyen, ahol a tagok inspirálhatják egymást. A fejlődésen kívül a cél, hogy ki tudjanak kapcsolódni egy pár órára és szeressenek ide járni.  

Egyébként mint mindig, most is rengeteg ötlet és terv cikázik a fejemben, és ha valamit kigondolok, addig megyek és csinálom, amíg meg nem valósítom. 

Szerző:
Bodnár Csaba – Telekom Hello Biznisz szerkesztőség

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4.8 / 5. Összes értékelés: 18

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.