Könnyítsd meg vállalkozásod mindennapjait, intézd online a foglalásokat!

Kkv 011 1080x610 0529 01 1

A ceruzás megoldások helyett ma már létezik egyszerű, online, mobiltelefonról is intézhető foglalási rendszer. Néhány helyen, mint például a szabadulószobás játékok helyfoglalásánál már bevett módon használnak nyilvános naptár alapú regisztrációt.

Az olyan szolgáltatók, mint az autószerelők, műkörmösök, magánorvosok gyakran egy határidőnaplóban vezetik azt, hogy melyik ügyfél, mikor érkezik hozzájuk. A nagyobb helyeken tudnak erre külön asszisztenst alkalmazni, de sokaknak meg kell szakítaniuk a munkájukat az időpontfoglalások miatt. Az egyik ügyfelet várakoztatniuk kell, hogy a másik ügyféllel le tudják egyeztetni az időpontot telefonon keresztül.
Az esetleges időpontváltoztatások miatt könnyedén kaotikussá válhat a naptár, amin nehéz kiigazodni, pláne ha egyszerre többen is használják.

Hogyan működik az online foglalás a gyakorlatban?

Példaként nézzünk egy fodrászatot!
A fodrászat a Microsoft Bookings megoldással néhány kattintással elindíthatja a személyre szabott, online foglalási felületét. Az első lépés, hogy a fodrászatnak meg kell határoznia azokat a szolgáltatási típusokat, amelyekhez különböző hosszúságú időtartamokat lehet lefoglalni. Ezt követően meg kell adnia, mi a hosszú vágás, mi a rövid vágás és így tovább, hogy az ügyfél számára egyértelmű legyen, az időpontfoglalásával milyen szolgáltatást tud igénybe venni. Az ügyfél a szolgáltatás és a megfelelő időpont kiválasztásával, valamint adatainak megadásával, néhány kattintással elküldheti foglalását, amiről visszaigazoló e-mailt is küld a rendszer.

Ha szeretnénk bővebben kifejteni, mit is takarnak az egyes szolgáltatások, érdemes egy Facebook oldalt vagy akár egy egyszerű honlapot készíteni. Ezeken a felületeken is elérhető lehet a foglalási naptár, így reklámfelületként is használhatjuk őket.

Miért vezessem be az online időpontfoglalást?

Az online kommunikációval más, akár új ügyfélkört lehet megtalálni: nemcsak a fiatalabb generáció intézi szívesebben az ügyeit online, értékeli az online foglalás rugalmasságát, egyszerűségét de egy nyitott irodában ülő ügyfelünk is többször kattint mint telefonál.

Az ügyfelek számára az online foglalás vonzó, mert:

  • lementhetik a saját naptárjukba az időpontot,
  • programváltozás esetén előre le tudják mondani,
  • ha mégsem jó az időpont, pár kattintással át tudják foglalni.

Magának a szolgáltatónak is kényelmesebb lesz, mert

  • rugalmasan és kavarodás nélkül alakíthatja a munkaidejét,
  • beállíthat automatikus emlékeztető üzeneteket is a foglaló ügyfeleknek,
  • telefonálgatás nélkül tele lesz a naptárja.

Azt gondolnád, hogy az online foglalási rendszer használata meghaladja a vállalkozásod büdzséjét? A Microsoft Bookings alkalmazást az O365 Vállalati Prémium csomaggal havonta kevesebb, mint 2 hajvágás áráért beszerezheted. Az előfizetést cég szinten többen is használhatjátok egyszerre.

Nézd meg a Microsoft Bookings szolgáltatást tartalmazó O365 Vállalati Prémium ajánlatunkat és a Microsoft Bookings-ról készült videónkat, ahol egy konkrét példán keresztül mutatjuk be az online időpontfoglalás működését! 

Szerzőről:

Katona Tamás

A T-Systems Magyarország Zrt. szenior szolgáltatásportfólió menedzsereMondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Termékajánló

  • O365 Vallalati Alap Verzio
    O365
    Az Office 365 számtalan lehetőségeket biztosít a tartalmak létrehozására és megosztására, bármilyen eszközről is van szó.
    Megnézem

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!

Termékajánló

  • O365 Vallalati Alap Verzio
    O365
    Az Office 365 számtalan lehetőségeket biztosít a tartalmak létrehozására és megosztására, bármilyen eszközről is van szó.
    Megnézem