Szerezd meg Wolf Gábor export marketing csekklistáját!

Olvasási idő 2 perc

Szeretnéd gyorsítani a céged növekedését? Gondolkodtál már külföldi piacra lépésben? A kifejezetten kkv-k számára összeállított képzésünkön a Google szakértői és Wolf Gábor tippeket és trükköket mutattak be a sikeres nemzetközi terjeszkedéshez.

Wolf Gábor prezijeit alább letöltheted, de az inspirációhoz ne hagyd ki az előadás során elhangzott sikersztorikat sem.

Gábor elsőként Posta Robiról mesélt el egy sztorit, aki Komlón vezet egy autósiskolát, és épp annak köszönhetően, hogy kicsit utánanézett a trendeknek és a kereséseknek, egy piaci rést talált. Rájött, hogy sok külföldön élő magyar anyanyelvű keres rá a jogosítvány megszerzésével kapcsolatos kulcsszavakra, és ezért elkezdett célzottan nekik hirdetni. Mostanra komoly jogosítványturizmus alakult ki Komlón: rengetegen csak azért töltenek el a városban 2 hetet, hogy Robitól tanulhassanak meg vezetni, még akkor is, ha drágább, mint más magyar oktatók. Ismerd meg Posta Robi sztoriját!

Avidor András, a BNI Magyarország igazgatója az a típusú vállalkozó, aki nem csak tanul a saját hibáiból, hanem tapasztalatait készségesen megosztja másokkal is. Mire kell mindenképpen figyelnie egy, a külföldi piacok felé kacsintgató vállalkozónak? Interjúnkból kiderül.

A hiperláncok polcaira való bekerülés egyben a nemzetközi piacokra való sikeres betörés előszobája is lehet. A számos sikertörténet azonban azt is megmutatta, hogy a folyamatos tanulás és türelem mellett több lényeges pontot is ki kell pipálniuk a vállalkozásoknak. Ennek receptjéről Kokas Sándort, a Green Rabbit Termékmediátor Kft. tulajdonosa számolt be.

Az inspiráló történetek mellé Gábor további érveket sorakoztatott fel, miért érdemes exportban gondolkodnunk:

  • Csökkenhet a gyártási / bekerülési költség, ha nő a megrendelés volumene.
  • Jelentősen megnövelhetjük bevételeinket.
  • Az exportnak köszönhetően belföldön is nőni fog a versenyképességünk.
  • A több lábon állás csökkenti a kockázatainkat.
  • A régióban nagyobb lehet a versenyelőnyünk – a tapasztalat azt mutatja, hogy a magyar kkv-k marketing szempontból fejlettebbek, mint a régió többi országának vállalkozásai.
  • Már nem nulláról kell indítani mindent, mint a cég alapításakor.

Ha kíváncsi vagy…

  • Miért kell külföld felé fordulnod MOST?
  • Milyen gigantikus export bakikat követtek el mások és mit tanulhatunk belőlük
  • Mihez fogj hozzá, ha exportálnál – export marketing checklista

…töltsd le Wolf Gábor előadásának anyagát!

Kis cégek – irány a nagyvilág!

Export marketing csekklista

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4.3 / 5. Összes értékelés: 6

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.