Cápák között 1. adás összefoglaló

Cápák között

Hétfő este végre újra összegyűltek a Cápák, hogy megszerezzék maguknak a legjobb falatokat. A Cápák között üzleti showműsor a 2019-es év egyik legnézettebb televíziós produkciója volt. A műsor arra épül, hogy a vállalkozók megtalálják azokat a befektetőket, akik segítenek megvalósítani, fellendíteni, vagy megmenteni az üzletüket.  

A második évad Cápái

A befektetők nagy része ismerős lehet azoknak, aki követték az első évad epizódjait, hiszen csak egy új Cápa úszott be a korábbi nagyhalak közé. Ő pedig nem más, mint a Glamour által tavaly az év vállalkozójának választott Tomán Szabina, aki immár nyolcadik éve építi saját vállalkozását. A Tomán Lifestyles Kft. ma már nem csak Magyarországon, hanem a környező országokban is megnyitotta Toman Diet üzleteit, melyek a fenntartható és egészséges fogyáshoz nyújtanak segítséget.

Cápatársai az első évadból már jól ismertek

  • Balogh Levente, a Szentkirályi Magyarország Kft. elnöke, a Pepsico termékek forgalmazója, a márkaépítés szakértője,
  • Balogh Péter angyalbefektető, a Baconsult Kft. ügyezetője, eddig 30 cégben szerzett tulajdonrészt befektetőként,
  • Fehér Gyula, a Ustream alapítója, az Oktogon Ventures befektető cég elnöke,
  • Moldován András, a Mangal Ilona Sertéshizlalda Kft, a Jack’s Burger étteremlánc, valamint az Animalsoft állattenyésztési szoftverfejlesztő cég tulajdonosa.

A Cápák mindegyike önerőből építette fel milliárdos vállalkozását, és a műsorban saját pénzüket kínálják befektetésre. És mivel minden cápa mellé kell kalauzhal is, a műsorvezető a tavalyi évad után is Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu maradt.

Az első vállalkozó

Elsőként Asperján Esztert ismerhettük meg, aki saját ötletét hozta el a műsorba. Ez pedig nem volt más, mint egy duplafalú, ágytálcává alakítható pizzásdoboz, azaz a Pizzágy.

Eszter 20 millió forintot szeretett volna a Cápáktól, ezért cserébe pedig a cége 10 %-át ajánlotta fel.

A röpke kis origami bemutató nem hozta meg a várva várt sikert és a befektetők kedvét, különösen, hogy Eszter nem volt felkészült piackutatás tekintetében. Így az első vállalkozó befektetés nélkül távozott a műsorból.

A határ, a csillagos ég…

Lukács Áron a világ legkirályabb ajándékötletéért 6 millió forintot kért, és 10 %-ot ajánlott fel ezért a vállalkozásából.

Áron szerint a legjobb ajándék egy, a megajándékozott születésének pillanatában rögzített égboltkép. Mindezt négyféle méretben lehet megrendelni tőle, átlagosan 8000 forintért. A vállalkozás az első hónapban 800 000 Ft hasznot termelt. Áron szeretne egy lengyel és egy szlovén webshopot, és ehhez lenne szüksége a Cápák pénzére.

Áron üzleti érzékét, leleményességét egyik Cápa sem kérdőjelezte meg, sőt Balogh Péter az ötletben olyannyira fantáziát látott, hogy a cég egyharmadáért cserébe megadta a kért összeget.

Digitálisan Tettrekész díj

Megjelent pár skiccel, és kiderült, nem viccel

Drencseva Nati egy mindenki számára elérhető és minőségi divatmárkát hozott létre 5 évvel ezelőtt. Célcsoportját a huszonéves lányok alkotják. A ruhák átalgára 16 500 Ft, az árrés pedig 27%.

A Nana’s Fashiont Nati egyszemélyben alapította, ő a cég kreatív igazgatója, tulajdonosa, tervezője és ügyvezetője is.

A Cápák a vállalkozást nem találták annyira egyedinek, hogy befektessenek 25 millió forintot, a cég 10%-áért cserébe. Viszont nagyra tartották, hogy ilyen fiatalon ennyit elért, így Moldován András felajánlotta, hogy egy éven át, havi két órában segíti tanácsaival Natit és a cég működését.

Jöttek, láttak, fűztek

Gráf Jennifer és két barátnője, Ági és Zsófi, Juice bárt üzemeltetnek, ahol hidegen sajtolással készítenek egészséges italokat.

A zöldbe öltözött „Fűlányok” nem beszéltek zöldségeket. 3 éve működtetik sikerrel a Fű Juice Bárt, ahol kreatív italokat készítenek zöldségekből és gyümölcsökből. Másfél éve már kiszállítási egységük is van, mely a bevételeik 40%-át képezi.

2019-ben 32 millió forinttal zárták az évet. Franchise hálózatot szeretnének létrehozni, melyhez szakmai mentorációra és 10 millió forintra lenne szükségük. Cserébe a cég 8%-át adnák.

Ők voltak az elsők, akiknek az üzletébe hárman is befektettek volna a Cápák közül. Péter és Gyula ketten együtt adták volna össze a kért összeget, de cserébe fejenként 15%-ot kértek. A győztes Cápa így Tomán Szabina lett, aki a befektetéséért cserébe 23%-ot alkudott ki a lányoktól.

És akkor jöjjenek az első adás nyertesei

Az első adás befektetési aránya nagyon jónak mondható, hiszen a vállalkozók fele sikerrel járt.

A Telekom a második évadban is díjazza a tettrekész vállalkozókat és egy digitális mentorprogrammal támogatja őket a további növekedésben. Az első rész Telekom Digitálisan Tettrekész díj nyertese Lukács Áron lett, akiről hamarosan további tartalmakat osztunk meg.

Izgatottan várjuk a folytatást jövő hétfőn!

Az első adást itt tudod megnézni: https://www.rtlmost.hu/capak-kozott-p_13063/capak-kozott-2-evad-1-resz-c_12617175

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!