3+1 tipp, hogyan használj modern irodai megoldásokat, amelyekkel a versenytársak elé kerülhetsz

Hb Cikk Kepek Felho

Az elmúlt néhány évben a digitális eszközök, modern irodai megoldások új lehetőségeket nyitottak a vállalkozások számára, – mégis sokan rögtön lemondanak róluk, mert azt gondolják: ezek a szolgáltatások biztos csak a nagyobb cégeknek éri meg, vagy csak első ránézésre bonyolultnak tűnnek. Pedig a kisebb vállalkozások ugyanúgy profitálhatnak az irodai megoldásokból, mint a nagyobb vállalkozások. Ha a cégünk működését szeretnénk egyszerűsíteni, hatékonyabbá tenni, szeretnénk lehetővé tenni, hogy az üzleti dokumentumokat akárhonnan, több kollégánk is elérje, mindezt a GDPR szabályok betartásával, számos megoldás érhető el a piacon.

Az egyes szolgáltatások közötti mérlegelésnél érdemes azt is figyelembe venni, hogy a szolgáltató milyen segítséget nyújt az eszközök bevezetésében és használatában.

Tipp: Válasszunk megbízható partnert, aki lépésről lépésre végig vezet minket a szolgáltatás beállításán. Azt se felejtsük el, hogy a használat során is felmerülhetnek kérdéseink, így fontos, hogy a szolgáltató ekkor is folyamatosan elérhető legyen.

Kis lépésekben érdemes elindulni, cégmérettől függetlenül, egyéni vállalkozóktól kezdve bárkinek!

Hogyan tudod elkezdeni használni a felhőszolgáltatást a cégednél?

Felhő alapú szolgáltatásokból a legmodernebb informatikai megoldások érhetőek el, használat alapú árazással bárki számára.

A Microsoft felhőszolgáltatásai például cégmérettől függetlenül lefedik a leggyakoribb üzleti igényeket, legyen szó az üzleti levelezésről, csoportmunka és közös tárhely szolgáltatásokon át az összetettebb biztonsági és kibervédelmi megoldásokig.

Miután kiválasztottuk a megfelelő csomagot, már rögtön bele is botlunk az első nehézségbe, a saját tartomány beállításába. Jó hír, hogy a vásárlást követően a szolgáltatók nem engedik el a kezünket, lépésről lépésre végig visznek minket a szolgáltatás kezdeti beállításán és a használat során is folyamatos segítséget nyújtanak.

1. Kezdeti beállítás, konfigurálás

A Magyar Telekom minden munkanapon 8:00-tól 20:00-ig a +36 80 202 500-as telefonszámon közvetlenül olyan szakértővel kapcsol össze, aki végig tud vezetni a kezdeti, alapvető beállításokon a felhasználók és licencek beállításáig, útmutatóval segítve a későbbi finomhangolásokat. Ez a szakértői szolgáltatás ráadásul díjmentes a Telekomnál!

2. Egyedi igények egyeztetése

10 felhasználónál nagyobb cégek esetén érdemes részletesen egyeztetned a szolgáltatóval az üzleti igényeidet és azt, hogyan érdemes beállítani a levelezést. Ehhez a Magyar Telekom külön email migrációs szolgáltatást kínál.

3. Munkatársak oktatása, folyamatok újrahangolása

A digitális megújulás kultúraváltást is jelent, az új eszközöket nem elég megvenni, használni is tudni kell. Fontos a munkatársak tájékoztatása az új megoldás lehetőségeiről, és ki kell dolgozni az új munkamódszereket, amellyel pl. időt lehet megtakarítani. Hogyan kell használni pl. a Microsoft Teamst és milyen lehetőségei vannak az adott cég számára? Ha azt szeretnénk, hogy a munkatársak integrálják az új eszközöket a mindennapi munkájukba, ahhoz oktatásra lesz szükségünk, amiben a Magyar Telekom szintén segítséget nyújt.

+1: Tudd biztonságban üzleti adataidat!

A felhőszolgáltatások használatával nemcsak időt spórolhatsz vagy hatékonyabban tudsz munkatársaiddal együtt dolgozni, de adataid biztonságáról is egyszerűen gondoskodhatsz. Sok vállalkozásnál felmerül, hogy a munkatársak a saját eszközeiken is dolgoznak. Gondolnád, hogy a magántulajdonú eszközök céges használata mennyi kockázattal jár? A GDPR szabályok értelmezése és betartása minden vállalkozás számára elengedhetetlen, miért ne bíznád magad szakértőkre? A Microsoft biztonsági megoldásaival levesszük a terhet a válladról, könnyedén gondoskodhatsz céges adataid megfelelő védelméről.

Helyezd a vállalkozásod működését új alapokra és múld felül a versenytársaidat! Kerülj versenyelőnybe azzal, hogy az új eszközökkel időt spórolsz meg, amelyet számodra értékes tevékenységekre fordíthatsz! Mindehhez a Telekom szakértői támogatást nyújt, a további információkért, kötelezettségek nélkül érdeklődj a +36 80 202 500-as telefonszámon vagy látogass el a honlapunkat!

Szerző:
Katona Tamás – Telekom Digitális Transzformációs szakértője

Tudjon meg többet ezekről a szolgáltatásokról itt.

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 0 / 5. Összes értékelés: 0

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Termékajánló

  • O365 Vallalati Alap Verzio
    O365
    Használatával dokumentumok egyidőben történő szerkesztésére, megosztására és tárolása mellett online konferenciák megtartására is lehetőséget kap. Az üzleti levelezés, naptár, dokumentumok, Word-, Excel-, PowerPoint-fájlok, bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – mobileszközön, asztali számítógépen – naprakészen elérhetőek. A szolgáltatásfrissítés is automatikusan történik, mindig újabb és újabb funkciók vállnak elérhetővé.
    Megnézem

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Termékajánló

    • O365 Vallalati Alap Verzio
      O365
      Használatával dokumentumok egyidőben történő szerkesztésére, megosztására és tárolása mellett online konferenciák megtartására is lehetőséget kap. Az üzleti levelezés, naptár, dokumentumok, Word-, Excel-, PowerPoint-fájlok, bárhol, bármikor, bármilyen eszközön – mobileszközön, asztali számítógépen – naprakészen elérhetőek. A szolgáltatásfrissítés is automatikusan történik, mindig újabb és újabb funkciók vállnak elérhetővé.
      Megnézem

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.