Balogh-Mázi Mária és Balogh Péter: “Az erősebb személyes márka nagyobb bizalmat teremt, ami azt jelenti, hogy könnyebb eladni és venni is”

Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni? 11 mini-interjúból álló sorozattal járjuk körbe ezt a kérdést. Megkérdeztünk szakértőket, kutatókat, kommunikációs szakembereket és magukat a vállalkozókat is a kérdésekről.

A Dreamjo.bs ügyvezetőjével Balogh-Mázi Máriával és a Cápák közöttből is ismert befektetővel, Balogh Péterrel készítettünk páros interjút a személyes márkaépítésről.

Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni?

Mert ő képviseli a cégét, az ő arca, az ő hitelessége a cége. Ma már egy céges vagy termék brand sokkal kevésbé tud úgy sikeres lenni, hogy ne lenne mögötte egy személy, aki annak értékeit megtestesíti. A személyes brand abban is segít, hogy erősebb érzelmi kötődést, nagyobb bizalmat tesz lehetővé.

Szerintetek a személyes márka fejlesztése fontosabb, vagy integrálódjunk jobban a cégünk szakmai kommunikációjába?

Ez csatornától függ. Például LinkedIn-en a személyes márkaépítés könnyebb, azt preferálja és segíti a platform. De függhet a tartalomtól is. Egy termék-specifikáció jobb, ha nem személyes véleményként jelenik meg a cég oldalán.

Milyen konkrét (monetizálható) eredményei vannak véleményetek szerint a B2B influencer aktivitásnak (tudatos online jelenlétnek)?

Az erősebb személyes márka nagyobb bizalmat teremt, ami azt jelenti, hogy könnyebb eladni és venni is, könnyebben nyílnak meg ajtók, nyitottabbak a cégek a kooperációra. Az üzlet szinte minden területén tud pozitív lenni, hiszen minden együttműködés, üzletkötés apróbb döntések sorozata, amikben fontos szerepe van a bizalomnak.

Melyik felületen érdemes kommunikálnia egy cégvezetőnek?

Minden felület máshogy működik, másra használható, más célközönséghez, más típusú tartalmat tud eljuttatni. Ezek a felületek egymást is tudják erősíteni, sokszor ezek kombinációja a leghatékonyabb. A személyes szakmai márkát LinkedIn-en, szakmai diskurzusok indításával, azokban való aktív részvétellel a leghatékonyabb építeni. Live videós kérdezz-felelek vagy interjú(sorozat) a Facebookon a leghatékonyabb. Szerkesztett szakmai videókat a youtube-on lehet legjobban megosztani. Fénykép alapú kommunikációhoz az Instagram passzol.

Mi a személyes stratégiátok a saját online jelenlétetekkel kapcsolatban? Mennyi időt fordítotok hetente a digitális felületeitek ápolásával-építésével és milyen indikátorokat figyeltek influenceri aktivitásotokkal kapcsolatban?

A jelenlegi helyzetben felértékelődött a kommunikáció és tudásmegosztás szerepe. Napi egy-két órát töltünk ezzel fejenként, elsősorban Linkedin, Facebook live interjú, Instagram, Blog, TV csatornákon. Vannak szakmailag azonosított célközönségeink és céljaink, azaz elvárt percepciók, amiknek a felépítésén dolgozunk.

A mini-interjú sorozatot Lévai Richárd és Káli György készítette a májusban bemutatott Influexpert kutatáshoz, melynek eredményeiről itt írtunk.

Ha kedvet kaptál a tudatosabb online kommunikációhoz, személyes márkád bemutatásához a vállalkozásod ismertségének növelése mellett, akkor töltsd fel vállalkozásod profilját a Hello Biznisz Klubra!

Olvasd el a sorozat további részeit is!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4 / 5. Összes értékelés: 2

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.