Távmunka etikett 5 pontban

Olvasási idő 1 perc
Hb Cikk Tavmunka 2
Hb Cikk Tavmunka 2

Hogyan kelts jó benyomást ügyfeleidben és munkatársaidban távmunka során is? Tolnay Ákos, az AbilityMatrix alapítója összeszedte 5 pontban, mire figyelj, ha otthonról dolgozol.

  1. Némítsd le a mikrofonod videóhívásban, amikor nem beszélsz. Nem túl szórakoztató minden egyes háttérzajt hallani, sőt néha zavaró lehet (pl. mosógép, vagy ha a szomszéd fúr).
  2. Használj fejhallgatót. Néhány számítógép visszhangzik, ha a hangszórót és a beépített mikrofont használod. Teszteld a gépedet, és amennyiben a többiek panaszkodnak a visszhangra, használd inkább a fejhallgatód. Általában egy egyszerű fülhallgató is megteszi, még mikrofon nélkül is.
  3. Videóhíváshoz válasszunk egy olyan platformot, amellyel az ügyfél már rendelkezik, vagy nem kell neki a telepítéssel bajlódnia. A Whereby böngészőből megnyitható és nem igényel telepítést. Ha minden résztvevő Microsoft Teamst, Webexet vagy Zoomot használ, akkor válasszuk azt.
  4. Az ügyfelekkel mindig teszteljük a műszaki feltételeket a hívás ELŐTT. Javasolt egy 5-10 perces teszthívás egy nappal a megbeszélés előtt, vagy valamilyen önkiszolgáló tesztelési rendszer, ha az alkalmazás lehetőséget ad rá.
  5. Mindig legyen a naptármeghívóban, a videókonferencia linkje. Ha kell, tegyünk bele részletes leírást és telefonszámot, ahol technikai segítséget kaphatnak a résztvevők.
Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Címkék

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!