Hogyan készíts profi marketing tervet

Az nem elég, hogy van egy jó terméked. Ahhoz, hogy el tudd adni, a hírét is vinni kell, vásárlói kedvet is kell teremteni. 

A marketinggel – leegyszerűsítve a dolgot – meg tudod szólítani a potenciális vevőidet, és rá tudod őket venni, hogy tőled és ne mástól vásároljanak. 
Sokan stratégia nélkül, ösztönösen alakítják a marketing tevékenységüket, nekik és minden agilis kkv-nak szeretnénk egy kapaszkodót adni a marketing tervezéshez.

A Marketing Commando legfontosabb tanítása, hogy minden cégnek szüksége van egy marketing gépezetre, ami azonosítja, kvalifikálja és betereli a céghez az érdeklődőket – majd vevőt csinál belőlük.

Ehhez három dolog kell:

  • Egy jó csali (lehet ingyenes, de inkább fizetős)
  • A csali reklámja
  • És egy upsell ajánlat, ami a csalit elkérő új vevőket ráveszi a komolyabb vásárlásra

Kíváncsi vagy a marketing terv további elemeire is?

Nézd meg a teljes videót itt.

Töltsd le a sablont és rakd össze néhány lépésben a következő évi marketing tervedet!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4 / 5. Összes értékelés: 26

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.