Marek története:

Hogyan kerülhetsz a versenytársaid elé?
Insta-világunkat elárasztják az önjelölt fotósok és a jobbnál jobb képek. Nehéz ma fotósként kitűnni a tömegből, Marek mégis megvalósította az álmát. Köszönhetően a részletes versenytárs elemzésnek és a kialakított egyedi brand kategóriának mára egy növekvő fotós vállalkozása van és azt csinálhatja, amit szeret.

Ha te is szeretnél kiemelkedni a tömegből, segítünk — Marek D tervével!

Marek3
Szanto Peter Siri

Mindenkinek van egyedi kategóriája, amiben az első lehet!

Szántó Péter

Branding szakértő, tartalomgyártó

6 egyszerű lépésben bemutatjuk miként sikerült Mareknek kitűnnie, hogy Te is könnyedén vállalkozásodra szabhasd a módszerét.

Milestone 6
1 Lepes

Első lépés:

Találd meg az egyedi kategóriád!

Tudod ki volt a második ember, aki átrepülte az Atlanti óceánt? Lehet nem is fontos, miért is érdekelne… Esetleg Amelia Earhart neve ismerősen cseng? Ugyanis ő volt az első nő, aki ezt megtette. Ezzel az egyedi kategóriával vonult be a történelembe. Te is megtalálhatod a saját kategóriád, ahogyan Marek is tette úgy, hogy belevonta a saját személyiségét. Ezt tükrözik különleges perspektívái és a fotói mögött rejlő történetek.

Milestone01 06
2 Lepes

Második lépés:

Figyeld meg, mik a felkapott témák!

Minden iparágban találhatunk véleményvezéreket. A sikeres vállalkozóktól és újságok szakértőitől, a nagy követőbázisú X megmondókon és Insta celebeken keresztül a Facebook csoportok és Reddit threadek királyaiig. Készíts listát, Google a barátunk, keressük meg őket, kövessük, nézzük miről beszélnek, milyen kommentek érkeznek, ők kiket követnek és ezáltal tiszta képet kapunk a területünk felkapott témáiról!

Milestone02 06
3 Lepes

Harmadik lépés:

A jó festő másol, a zseniális lop

A listánk alapján felfedezhetjük a versenytársaink stratégiáját: mik a legkeresettebb termékek, szolgáltatások, milyen promóciós csatornát használnak, hol helyeznek el hirdetéseket, és kialakíthatjuk mi is a stratégiánkat, a saját hangunkra szabva. Ehhez tudnunk kell, mi a fő célunk, erősségünk, gyengeségünk, mik a célközönségünk vágyai és milyen csatornákon érhetjük el őket hatékonyan. Mareknél a közösségi média és a Facebook lett a befutó.

Milestone03 06
4 Lepes

Negyedik lépés:

Tesztelj, tesztelj, tesztelj!

Ami másnak működik, neked lehet nem fog. Próbáld ki saját magad! A legprofibb stratégia és terv sem garantálja a sikert. Éppen ezért ne pazarolj túl sok időt a fentiekre! Határozd meg, találd ki, tesztelj! A kezdeti lépések romantikus luxusa, hogy rengeteg irányt kipróbálhatunk úgy, hogy nem igazán kockáztatunk. Futtass tesztkampányokat, kis büdzsével, nézd meg milyen üzenetekre, képekre, csatornákra konvertál leginkább a célközönséged!

Milestone04 06
5 Lepes

Ötödik lépés:

Közel a barátaidhoz, ellenségeidhez

Tévhit, hogy egy vállalkozó magányos farkas. Minden siker mögött vannak együttműködések — sokszor több is. Nem szabad “ellenségként” tekinteni a versenytársakra, sokkal inkább partnerként. Ne az árnyékban rejtőzz, mutasd meg magad! Találd ki, milyen hasznot tudsz nekik hozni azáltal ha kooperáltok! Marek is így teszi, akár más fotósokkal, ügynökségekkel működik együtt, hírességeket bevonva — így erősítve egymást.

Milestone05 06
6 Lepes

Hatodik lépés:

Nézz távolabb a többieknél!

Van egy mondás, miszerint a legtöbben azért nem élnek úgy, ahogy akarnak, mert nem hozzák meg a szükséges áldozatot. Figyeld a világ változásait, nézd, ha a versenytársaid más irányt vesznek, legyenek hosszú távú céljaid, melyeket ma megvalósítható lépésekre bontasz le! Így tehette meg Marek, hogy a marketinges karrierje mellett kialakítsa a saját kategóriáját és kiépítse fotós karrierjét.

Milestone06 06

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Találd meg a saját kategóriád!

Alakítsd ki a saját kategóriád, kutasd és találd ki mivel adsz más hasznot! Ha ezt jól megcsinálod, akkor a márkád egyértelműen kiemelhető és elhelyezhető a versenytársakhoz képest. Mindezt úgy, hogy pontosan átjön mit képvisel és mitől egyedi. A letölthető anyag minden segítséget tartalmaz, hogy egyből hozzákezdhess!

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.