Gergő története:

Így digitalizáld a folyamataidat
Gergő kollégájával együtt dolgozik a chiliszószok készítésén és szállításán, miközben nem mindig dolgoznak egy helyszínen. A megrendelések, automata webshop üzenetek egy központi emailcímre érkeznek, amit látnak kollégáival. Találtak egy olyan digitális megoldást, amivel szét tudják osztani a feladatokat, így semmi sem marad ki, és nincs kavarodás.

Nézd meg, hogyan tudod fejleszteni belső folyamataidat digitális eszközökkel!

Koletan Gergely
Tamás (2)

Ha mindig ugyanazt teszed, amit eddig tettél, mindig ugyanaz fog történni, ami eddig történt. Gondolkodj, változz!

Katona Tamás

Digitális transzformációs szakértő

Téged is eltemetnek a feladatok? Nem látod át mi a sürgős, és mi a fontos? Másold le Gergő D tervét könnyedén a lépéseket követve!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Feladatok kategorizálása

Mik a rendszeres tevékenységek? Egy lépéssel hátrébb lépve, és megszemlélve látható olyan, ami sablonszerű, ismétlődő, és lényegében ész nélkül végezhető? Ha vannak benne digitális vagy digitalizálható részek, akkor ezt lehet automatizálni. Már az is növeli a hatékonyságot, ha fő jellemzők szerint kategorizálunk, és egységesen kezeljük a feladatokat. Ez segít az áttekinthetőségben és az időbeosztásban is.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Felelősök kijelölése

Nem mindenki jó ugyanabban, és van, amikor csak egy emberen múlik, hogy időben elvégezzen valamit. Ha már látjuk, hogy milyen feladatokból állnak a munkanapok, nézzük meg, hogy ebből ki mennyit végezhet. Ha valaki ugyanolyan típusú feladatokat csinál, egyre gyorsabb lesz benne (specializáció). Ha mindenki tudja, ki szokott bizonyos dolgokat végezni, akkor bármikor gyorsan megtalálható az illetékes. Felelősségérzet is társítható, jelöljük ki!

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Automatizálás

A Chiliyard webshopból érkező megrendelések alapján mindig ugyanazokat a feladattípusokat kell elvégezni valójában. Gergőék a Power Automate eszköz segítségével sablon feladatokat készítenek automatikusan a Microsoft Planner feladatkezelő rendszerbe. Egy megrendelés tehát szétoszlik több feladatra, amelyek állapotát követni lehet online felületen.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Rendszeres feladatkezelés

Korábban mindenki az emailt nézte, és telefonon egyeztettek. Sajnos volt olyan, amit ketten is elkezdtek, miközben valami véletlenül kimaradt. Most viszont már egyértelműen látszik, ha valaminek nincs felelőse, és nem kezdődött még el. Csak egy helyen, a Plannerben kell megnézni, hogy mik a feladatok és mindenki tudhatja, mi az ő dolga. Lehet jelölni, hogy ki intézi, folyamatban van, vagy esetleg már lezárult az adott feladat.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Rendszeres ellenőrzés

A feladatkezelő rendszernek hála a Microsoft Plannerben a tevékenységek átláthatóvá váltak. A Gergőt segítő kollégák így már pontosan tudják, melyek az ő feladataik, és azt is tudják jelölni, hogy hol tartanak vele. Online felületről Gergő gyorsan képet kaphat a feladatok állapotáról, láthatja hol kell közbelépnie. Helyettesítés esetén át tudja osztani a feladatot másik kollégára.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Automatizálási segédlet

Ne hagyd, hogy a mindennapok betemessenek. Néha meg kell állni, és újraszervezni a működést. Lehet, hogy ma már valami új módszerrel okosabban és hatékonyabban intézhetnéd? Ezt a gondolkodást helyetted senki sem végzi el, de ez a sablon segíthet.

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.