Erzsi története:

Miért fontos a vásárlói visszajelzés?
Vállalkozásunk sikeréhez nélkülözhetetlen a visszajelzések gyűjtése. A pozitív visszajelzések és a negatív kritikák segítenek abban, hogy lásd milyen területen teljesítesz jól és hol kell még fejlődni. Erzsi webáruházában közel 30%-os növekedést ért el azzal, hogy megtalálta a megfelelő rendszert a vásárlói visszajelzések gyűjtéséhez.

Ha te is szeretnéd tudni mire vágynak a vásárlóid, segítünk Erzsi D tervével!

Dsc 0476 Edit 2 Pp
Igp9337

Egy olyan terméknél, amit érezni és tapintani kell, a vásárlói visszajelzés lehet a legfontosabb tájékozódási pont!

Mezei Zsanett

online kereskedelmi szakértő

Lépésekre bontva mutatjuk meg Erzsi megvalósult D tervét, hogy Te is lemásolhasd!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Ismerd meg!

Erzsi varráshoz használható anyagokat értékesít webáruházában, amiknél nagyon fontos, hogy a vásárló meg tudja ítélni a minőségüket és lássa a színüket. Eleinte sajtát tapasztalataira hagyatkozott a webshopba feltöltött anyagok kiválasztásánál, de azt tapasztalta, hogy a vásárlások száma elmaradt a várttól és a vásárlói célcsoportja is eltért azoktól, akikre számított. Ezért is döntött úgy, hogy elkezd visszajelzéseket gyűjteni.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Elemezd ki!

Amint elkezdte megkérdezni látogatóit a webáruházról és a termékéről, kiderült, hogy a látogatói bizonytalanok. Egy kérdőív segítségével felmérte a bizonytalanságuk okát. “Kevés a leírás és a kép.”, “Félek, hogy én lennék az első aki kipróbálja, de nem azt kapom, amit a képen látok.”, “Nem látom rendesen, hogy milyen az anyaga és a színe az anyagnak”. A felmérést követően bevezette a chatbot alkalmazást a visszajelzések gyűjtésére.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Első próbálkozás

Napokon keresztül többszáz látogató számára jelent meg a chatbot kérdésekkel, de nem érkezett válasz senkitől. Ekkor több vásárlót megkérdeztek arról, hogy miért nem használják a Chatbot. A válasz egész egyszerű volt: “Még nem kaptam meg a terméket, nem tudok válaszolni.” A chatbot nem vált be visszajelzések gyűjtésére, mert túl direkt volt és túlságosan korai. Ezt ezért átalakították és más célból kezdték el használni.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Új rendszer bevezetése

A webáruház felépítésével kapcsolatos visszajelzések ugyanolyan fontosak, mint a termékekkel kapcsolatos visszajelzések. A chatbot rendszere után Erzsi egy weboldalt értékelő rendszert vezetett be, ahol a látogató megnézheti mások értékelését. A visszajelzések alapján még vásárlás előtt megtudhatjuk, hogy mennyire áttekinthető és informatív az oldalunk és mennyire elégedettek a vásárlóink.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

A tökéletes megoldás!

A legjobban végül a vélemény ösztönző email vált be. A vásárló minden rendelést követően automatikusan kap egy emailt a megvásárolt termékekről, egy kedves üzenettel és egy kuponlehetőséggel, ami ösztönzi őt a vélemény adásra. Ez a fajta módszer annyira jól működik, hogy a vásárlók nem csak véleményeket írtak a termék alá, hanem képeket is megosztottak az elkészült termékekről. Ez a módszer közel 30%-kal növelte meg a webáruház bevételét.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

6 eszköz a vevők visszajelzéséhez

Vállalkozásunk sikeréhez elengedhetetlen a visszajelzés gyűjtése. A pozitív visszajelzések segítenek megérteni, hogy melyik területen teljesítünk jól, vagy mik azok a gyengeségek, amiben fejlődnünk érdemes. Ha nem figyelünk rájuk, értékes lehetőséget veszítünk a fejlődéshez. Ehhez jól bevált rendszereket ismerhetsz most meg.

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.