Alexa története:

Hogyan mutasd meg, hogy különleges vagy
A személyi edzők telített iparágában, ahol mindenki social-özik, Alexa megtett egy lépést, ami elsőre nem fog logikusnak tűnni, mégis ezzel sikerült kitűnnie. Pontos pozícionálással végre beindította a cégét és elkezdett új vevőket szerezni. Az óradíja immár a legmagasabbak közé tartozik és ezt el tudta fogadtatni a piaccal is.

Ha Te is kitűnnél a tömegből, segítünk – kövesd Alexa D tervének lépéseit!

Tótfalusi Alexa2
Wolf Gábor

Minél kisebb a céged, annál fontosabb, hogy tűpontos legyen a pozicionálásod, különben nem tudsz betörni a piacra.

Wolf Gábor

KKV marketing szakértő

Kövesd Alexa D tervének lépéseit, hogy pozicionálni tudd a cégedet, és végre beinduljon!

Milestone 6
1 Lepes

Első lépés:

Nézz körül!

A pozicionálás első lépése mindig az, hogy megnézzük mit csinál a konkurencia többsége. És aztán elkezdünk gondolkodni arról, hogy mi hogyan csinálhatnánk máshogy. Mit kínálnak? Mennyiért? Hol árulják? Hogy néz ki egy tipikus reklámjuk? Mi a weboldaluk szövege?

Milestone01 06
2 Lepes

Második lépés:

Ne akard az egész piacot!

Gyakori hiba, hogy az a jó termék, ami mindenkinek jó, mert mindenki felé lehet reklámozni – ennyi pénz nem létezik. Az első feladat, hogy a célpiacon belül van-e egy szűkebb réteg, ami szuper lelkes lenne a terméked iránt? Példa: weboldalt készítek = unalmas. Weboldal specialista válóperes ügyvédek számára = izgalmas. Egy szűkebb szegmensbe sokkal könnyebb betörni, mint egy széles piacra.

Milestone02 06
3 Lepes

Harmadik lépés:

Ne akard az egész szakmát!

A második feladat végiggondolni, hogy hogyan szűkítheted a szakmát. Tehát ahelyett, hogy “IT tanácsadó”, csak Apple gépekre és rendszerekre specializálódsz. Ahelyett, hogy plasztikai sebész, Te “csak” orr specialista leszel. Ez a kulcsszó: specialista. Ők mindig több pénzt kapnak és a legjobb ügyfeleket. Mire tudsz specializálódni a szakmádon belül?

Milestone03 06
4 Lepes

Negyedik lépés:

Legyél "leg-" vagy "első"

A harmadik típusú pozicionálás, amikor olyan egyedi vagy, hogy kimondhatod: Te vagy az első, az egyetlen, vagy a leg… Magyarország leggyorsabb futára. Szeged első steakhouse-a. Az egyetlen full service reklámügynökség Debrecenben. Ez igazi versenyelőny, tehát ha van ilyened, annak mindenképp meg kell jelennie a pozicionálásodban!

Milestone04 06
5 Lepes

Ötödik lépés:

Önvizsgálat

Miután megvagy a pozicionálásod első változatával, válaszolj erre a kérdésre: Egy vevő miért jár jobban, ha Tőled vásárol, mintha a konkurenseidhez menne? A vevő miért jár jobban Veled, mintha egyáltalán nem vásárolna? Ha ezekre erős választ tudsz adni, ráadásul olyat, amit a konkurencia nem is merne kiírni az oldalára, akkor megvan a pozicionálásod első verziója!

Milestone05 06
6 Lepes

Hatodik lépés:

Teszteljük élesben!

Hirdesd meg a pozicionálásodat: tedd ki egy posztba vagy egy hirdetésbe, és figyeld a reakciókat! Mondd el az ismerőseidnek, a régi ügyfeleidnek, hogy mostantól mi a különlegességed, egyediséged, és figyeld a reakciókat! Ha működik, lépj rá a marketing gázpedálra!

Milestone06 06

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Pozicionálás csekklista

Töltsd ki Wolf Gábor pozicionálási csekklistáját és találd meg a saját területedet!

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.