Zsuzsi története:
Ha a te vevőidre is ráférne egy újraélesztés, segítünk –
Zsuzsi D tervével!
Első lépés:
Ne told tovább!
2 éve azt mondtam volna: „Lassul a kampányod? Taposs a gázra!” De nézzünk szembe a ténnyel: kollektív stresszben élünk (akkor is, ha személyesen nem ért trauma!), ami kiégést okoz. Létezik vásárlói burnout is: már nem bírsz lelkesedni a kedvenc márkáidért, fáj minden döntés, de még rosszabb, ha erre egy reklámban emlékeztetnek is. Zsuzsi vette a lapot: mikor 2-3 erős „push” üzenet után süket fülekre talált, hangnemet, témát váltott.
Második lépés:
Mit kergetsz IGAZÁBÓL?
Zsuzsi idén 6.alkalommal szervezte meg Országos Varrótáborát. A weboldal, az emailek és posztok ígéreteit több év tapasztalatával csiszolta ki: kiszakadsz a hétköznapokból, jó társaságban a hobbidnak élhetsz, kiéled a kreativitásod, kifejezheted az egyéniséged, önbizalom – abszolút profi! De most nem annyian reagáltak rá, mint korábban. Nekik átkeretezte a varrást, és úgy kezdett róla írni, mint „egy stresszkezelő, megnyugtató hobbi”.
Harmadik lépés:
Csak egy csipetnyit!
Amikor már 2 posztjára fütyült mindenki, Zsuzsi merészen a saját sikereiről és megpróbáltatásairól kezdett írni – ám dicsekvésnek nyoma se volt benne! Helyette a válságos időkben garantáltan működő marketing-feelinghez, a nosztalgiához nyúlt – de épp csak érintette: Most futottam le 6 km-t. Ez lehetne nagy teljesítmény, de korábban félmaratonokat futottam. Most mégis nagyon büszke vagyok erre, talán büszkébb, mint a félmaratonokra.
Negyedik lépés:
Még te is lehetsz boldog!
Kérdezz meg egy pszichológust: „Mit tegyek, ha rossz a kedvem?” Azt fogja válaszolni: írj hála-listát arról, mi jó történik most is veled! Gyűjtsd, számozd, rakd sorba, és közben fellélegzel. Zsuzsi arról posztolt, mi mindent köszönhet meg még most is az életnek: megúszta a kórházat, a kisfia ijesztő betegségének jobbra fordulását, az őt ápoló orvosok munkáját és hogy közben az online felületeinek hála még a cége is túlélte a krízist.
Ötödik lépés:
„Az adat, aminek lelke van”
C. Gallo, a TED előadások híres kutatója könyveiben érzékletesen bizonyítja a történetek varázserejét: a tények, bármennyire igazak is, felejthetők, mert nem váltanak ki belőlünk érzéseket. Főleg nem lehangolt, elcsigázott emberekből. De ha ezeket nem adatként tálalod, hanem egy kerettörténetben, máris felcsillan a szemünk, nem kérdezzük, miért zaklatsz, csak elmerülünk a mesében – ahogy Zsuzsi storyja is magával ragadta a követőit.
Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!
Szövegminták
Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!
Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.