Zsuzsi története:

Amitől működnek a hirdetésszövegek
Kampány rémálom: jó kezdés után egyszer csak megáll körülötted a levegő. Zsuzsi varrótábora nem olcsó (90-130e Ft-os csomagokat kínál) mégis szépen érkeztek a jelentkezők – majd egyszer csak süket csönd… Zsuzsi tette, ami logikus: új hirdetés, email, poszt, ám az eredmény: nulla. Aztán valami olyat lépett, ami pár óra alatt 5 új vevőt hozott be…

Ha a te vevőidre is ráférne egy újraélesztés, segítünk –
Zsuzsi D tervével!

Img 20201219 084450
Janata Kriszta 2

A kiégett vevőkről leperegnek a máskor ütős ígéretek, problémák. Velük burnout-os nyelven kell kommunikálnod!

Janata Kriszta

a Szövegírás szenvedéllyel szerzője

A legfontosabb szempontokra és mondatokra lebontva
mutatjuk be Zsuzsi megvalósult D tervét, hogy te is lemásolhasd!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Ne told tovább!

2 éve azt mondtam volna: „Lassul a kampányod? Taposs a gázra!” De nézzünk szembe a ténnyel: kollektív stresszben élünk (akkor is, ha személyesen nem ért trauma!), ami kiégést okoz. Létezik vásárlói burnout is: már nem bírsz lelkesedni a kedvenc márkáidért, fáj minden döntés, de még rosszabb, ha erre egy reklámban emlékeztetnek is. Zsuzsi vette a lapot: amikor 2-3 erős „push” üzenet után süket fülekre talált, hangnemet és témát váltott.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Mit kergetsz IGAZÁBÓL?

Zsuzsi idén 6. alkalommal szervezte meg Országos Varrótáborát. A weboldal, az emailek és a posztok ígéreteit több év tapasztalatával csiszolta ki: kiszakadsz a hétköznapokból, jó társaságban a hobbidnak élhetsz, kiéled a kreativitásod, kifejezheted az egyéniséged, önbizalom – abszolút profi! De most nem annyian reagáltak rá, mint korábban. Nekik átkeretezte a varrást, és úgy kezdett róla írni, mint „egy stresszkezelő, megnyugtató hobbi”.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Csak egy csipetnyit!

Amikor már 2 posztjára fütyült mindenki, Zsuzsi merészen a saját sikereiről és megpróbáltatásairól kezdett írni – ám dicsekvésnek nyoma se volt benne! Helyette a válságos időkben garantáltan működő marketing-feelinghez, a nosztalgiához nyúlt – de épp csak érintette: Most futottam le 6 km-t. Ez lehetne nagy teljesítmény, de korábban félmaratonokat futottam. Most mégis nagyon büszke vagyok erre, talán büszkébb, mint a félmaratonokra.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Még te is lehetsz boldog!

Kérdezz meg egy pszichológust: „Mit tegyek, ha rossz a kedvem?” Azt fogja válaszolni: írj hála-listát arról, mi jó történik most is veled! Gyűjtsd, sorszámozd, rakd sorba – és közben fellélegzel. Zsuzsi is arról posztolt, mi mindent köszönhet meg még most is az életnek: megúszta a kórházat, a kisfia ijesztő betegségének jobbra fordulását, az őt ápoló orvosok munkáját és hogy közben az online felületeinek hála még a cége is túlélte a krízist.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

„Az adat, aminek lelke van”

C. Gallo, a TED előadások híres kutatója könyveiben érzékletesen bizonyítja a történetek varázserejét: a tények, bármennyire igazak is, felejthetők, mert nem váltanak ki belőlünk érzéseket. Főleg nem lehangolt, elcsigázott emberekből. De ha ezeket nem adatként tálalod, hanem egy kerettörténetben, máris felcsillan a szemünk, nem kérdezzük, miért zaklatsz, csak elmerülünk a mesében – ahogy Zsuzsi storyja is magával ragadta a követőit.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Szövegminták

Helyettesítsd be ezeket a szövegmintákat, és máris megtalálod a megfáradt vásárlóid mozgatórugóit! Bevált minta mondataimat te is könnyen a kínálatodra, a vevőid élethelyzetére tudod szabni: így tudasd velük, hogy átérzed, ami a vállukat nyomja, és tényleg te vagy az, akihez most fordulni tudnak.

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.