Ha a Te email listádra is ráférne egy frissítés, segítünk Zsuzsanna D tervével!
A nyeremény kiválasztása kulcsfontosságú. Nem ütközhet jogszabályi, vagy a platformspecifikus tiltásba a nyereménynek felajánlott dolog! Vedd figyelembe azt is, hogy a célcsoportod szerethető és a vágyaihoz illeszkedő ajándékkal mozgatható meg! A lead-gyűjtő kampány akkor ér célt, ha már a nyeremény is felkelti a figyelmet. Szánj erre a lépésre kellő időt és végezz akár piackutatást, vagy kérdezd meg a közönséged arról, hogy minek örülne!
Használd bátran a közösségi platformok űrlapját, legyen az a Facebook, Instagram vagy TikTok! Nem csak gyorsan betöltődnek, de az adatlap automatikus kitöltésével segítik a feliratkozót. Sőt! Alkalmasak a játékszabályzatod és az adatkezelési tájékoztatód csatolására is, ami a jogszabályok alapján nagyon keményen megkövetelt szempont. Válassz olyan űrlapot, amihez annyi nyilatkoztató checkboxot tudsz generálni, amennyire csak szükséged van!
Törekedj arra, hogy az űrlap szövege ösztönözzön feliratkozásra, derüljön ki a szövegkörnyezetből, hogy adatbázist építesz! Ha ez a célod egyértelmű és világos, akkor sorsolhatsz a hírlevél-feliratkozók között nyereményt, ellenkező esetben a játék megtévesztő lenne, az adatgyűjtés nem lenne jogszerű. A felajánlott nyeremény nem lehet olyan igéző, ami már visszautasíthatatlan lenne a célközönséged részéről. Az adat nem fizetőeszköz!
Az űrlapon feltétlenül állítsd be, hogy külön checkboxok segítségével járuljanak hozzá a hírlevél-feliratkozók az adataik kezeléséhez és fogadják el a nyereményjáték szabályzatot! Adatkezelési célonként lesz szükséged külön a hozzájárulásokra. Amennyiben például profilalkotásban is gondolkozol a hírleveleidnél, akkor ehhez plusz checkboxot kell generálnod a megfelelő szöveggel és az adatkezelési tájékoztatódnak erre is ki kell térnie.
Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.