Zita története:

A hírlevélmarketing sikersztorija
Zita már gyermekkorában rajongott a gyógynövényekért, így amikor Budapestről Bükkszentkeresztre költözött férjéhez, egyértelmű volt, hogy mivel fog foglalkozni. Az alvópárnákat először saját és barátai alvási és légzési problémáinak a megoldására készítette, de aztán gyorsan híre ment, és egyre többen fordultak hozzá segítségért.

Hogyan építs márkát profi hírlevél stratégiával?

Dsc 7583
Matykonoemi 2

A hírlevelezés nem halott! Az emberek igenis olvasnak hírlevelet, ha értékes tartalommal szolgáljuk meg bizalmukat.

Matykó Noémi

A Chiro Marketing alapítója

A legfontosabb lépésekre és teendőkre lebontva mutatjuk meg a Bükki Gyógynövényes webshop megvalósult D tervét.

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Célcsoport meghatározása

Először megvizsgálták, hogy kik a hírlevél lista jelenlegi feliratkozói: korábbi vásárlók, hírlevél feliratkozók, és egy terméktesztelő kampány kismama résztvevői. A feliratkozók ismerik már a márkanevet, közvetlen kapcsolatba kerültek a vállalkozással, így megvan az alap bizalom. A hírlevelek célja így a bizalom továbberősítése, a problémamegoldáson keresztüli értékesítés, valamint az új termékek bevezetése a piacra.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Stratégia kialakítása

Havonta 2 levelet küldenek előre meghatározott témában. A témák illeszkednek a termékstruktúrához (mi van készleten, milyen új termék kerül a piacra), valamint az aktualitásokhoz: évszakok, ünnepek, fontos világbeli események. A küldéshez a MailChimp szolgáltatót használják, a szegmentált listákat 3 havonta tisztítják: törlik azokat a címeket, akik sosem nyitják meg a leveleket, hiszen nekik fölösleges újra és újra levelet küldeni.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Feladó, tárgy, tartalom

A leveleket nem cégnévvel, hanem az alapító, Fridel Zita nevével küldik ki, ami jelentősen javít a megnyitási arányokon (kb 9%-kal többen nyitják meg így a hírleveleket, mint a korábbi cégnév esetén). Tárgymezőnek gyakran alkalmaznak kérdést, vagy problémafelvetést: “Miért válassz gyógynövényes szemmaszkot?”. A levelek átláthatóak, bekezdésekre osztottak, minidig tartalmaznak CTA (cselekvésre ösztönző) gombot.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

A/B tesztek

Rendszeresen futtatnak A/B teszteket. Tesztelik a tárgymezőket, a hírlevél feladóját, a levelek hosszát, valamint a grafikáját is. Tesztelik a gombokat, és a gombok feliratait, így egy-egy módosítással több százaléknyi javulást is elérnek.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Mérés

Minden hírlevél eredményességét egyedileg mérik. A MailChimp belső statisztikáival mérik a kiküldést: azt, hogy hányan kapták meg a levelet, hányan nyitották meg, hányan kattintottak át, hányszor. Eztuán a Google Analytics-re terelődik át a mérés: monitorozzák, hogy a hírlevélből átkattintók mit csinálnak a weboldalon: mennyi ideig tartózkodnak ott, hány aloldalt néznek meg, vásárolnak-e, milyen értékben, vagy ha nem, hol lépnek ki.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Hírlevélkampány indítási segédlet

A letölthető dokumentum segítségével könnyedén összeállíthatod az első hírlevél kampányodat.

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv megvalósításához szükséged lesz néhány digitális eszközre.

A szakértőnk segít, hogy pontosan mire!

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.