Vilmos története:

Hogyan találnak rád a vásárlók?
A Kovi-kő Térkőgyár a kockás füzetek és rádióreklámok világából váltott a digitális megoldások felé. A keresőoptimalizálás pedig meghozta a várt eredményeket: a cég óriásit nőtt sok versenytársához képest az online csatornáknak is köszönhetően. A vállalkozás gyártókapacitása előre le van kötve, az eladások pedig növekednek.

Vilmos története: bevételnövelés keresőoptimalizálással

Koviko 1
Papp Gabor

Ha ma valaki itthon térkövet szeretne venni online, akkor a Kovi-kő családi vállakozása megkerülhetetlen lett.

Papp Gábor

SEO szakértő, thepitch.hu

A legfontosabb lépésekre és teendőkre lebontva mutatjuk meg
a Kovi-kő megvalósult D tervét, hogy bárki könnyedén lemásolhassa.

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Keresd meg a megfelelő kulcsszót!

Első lépésként meg kell találnod azt, hogy mire keresnek a vásárlók. Mit írnak be a Google keresőjébe, amikor a Te termékedet keresik? Milyen keresőszavakat, kulcsszavakat (keyword) használnak? Ennek felfedezésére használhatod a Google Kulcsszótervezőjét, a Keywordtool.io vagy Ubersuggest ingyenes szoftvereket is. A Kovi-kő Térkőgyár esetében ilyen kifejezések a „térkő árak”, a „térkő lerakás” vagy épp a „térkövezés” szavak is.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Kulcsszó kiválasztása

Már egy kisebb weboldal esetében is több tíz, vagy akár több száz kulcsszót is találhatsz pár perc kutatás után, amire optimalizálni lehet. És minden oldal esetében igyekezz egyedi tartalmat létrehozni. Egy térkőgyár esetében lehet írni a térkövekről, azok áráról, a térkő lerakárásól vagy épp akár a térkő tisztításáról is. Ezek közül mire kereshetnek az emberek? Érdemes lehet mindegyik témáról írni, a piacod összes fő kérdését lefedni.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Kulcsszóra keresés a Google-ben

Ha rákeresünk arra, hogy „térkő árak” akkor itt a térkövek típusait, a méreteket és az árakat kell feltüntetni, mert ezt keresik a vásárlók. Erre egy szolgáltatás oldalt kell létrehozni. A „térkövezés” kifejezésre keresve egy képekkel kiegészített blogposztra van szükség, ahol lépésről lépésre bemutatják: blogposztot kell készíteni. Minden kulcsszóra rá kell keresni és megnézni mi lesz az „ideális tartalomformátum”. Ilyet kell gyártani!

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Készítsd el a tartalmi vázat!

A kulcsszót (pl. térkövezés) több helyre is be tudod írni egy blogposztban: (1) a címbe (title), (2) az URL-be, (3) a címsorokba (H1, H2, H3, H4), (4) a kép nevébe, (5) a kép alt textjébe, (6) magába a tartalom szövegezésébe, (7) a meta leírásba és egy másik cikk esetében (8) a hivatkozási szövegbe (anchor text). A három legfontosabb ezek közül a cím, az URL és a H1. Ezeknél használd a kiválasztott kulcsszót.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Olvasónak írd a tartalmat!

Miután a tartalmi vázlat (wireframe) segített az alap szintű optimalizálásban, most jöhet a szöveg, amit már a felhasználóknak, az embereknek írunk. Itt bátran bele lehet írni a szövegbe azokat az információkat, szempontokat, amiket fontosnak tartunk elmondani a témával kapcsolatban. Mire kell ügyelni térkövezés során? Milyen eszközökre van szükség? Melyik évszakban csináljuk?
Ezekre mind választ lehet adni a szövegírás során!

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Tartalom optimalizációs segédlet

Hogyan optimalizáld a tartalmad a Google kereső számára? Papp Gábor segédletével lépésről lépésre lemásolhatod a Kovi-kő által sikeresen használt eszközöket. Sok sikert!

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv megvalósításához szükséged lesz néhány digitális eszközre.

A szakértőnk segít, hogy pontosan mire!

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.