László története:

Hogyan segít az élő videó a marketingben
A Don’t Panic Angol gyakran használja az élő közvetítéseket kampányokban és oktató jellegű tartalomban is. Ez sokat segít a márka erősítésében, az egyedi oktatási módszertan bemutatásában és az értékesítésben is a cégnek.

Hogyan készíts élő adásban közvetített tartalmakat?

Image 50802177
2017 08 23 17 03 35 Dsc 2219

A Don’t Panic példája bemutatja, hogyan használd az élő videókat a közösség építésben és az értékesítésben

Lévai Richárd

Marketing szakértő, Liftup Kft.

Készíts Te is saját élő videót, tulajdonképpen saját műsort a következő lépések elvégzésével és sablon kitöltésével.

Milestone 6
1 Lepes

Első lépés:

Mit ad az élő közvetítés?

Gondold végig:
1. Milyen értéket kap az élő videódtól a célcsoportod? Miért érdemes csatlakozniuk és aktívan résztvenniük?
2. Milyen üzleti értéket fogsz Te kapni az élő közvetítéstől? Mi a célod?
E kettő szempont segít kialakítanod a témát, a kedvcsináló szövegeket és a hirdetéseket is. A nézőknek szóló érvek segítenek meggyőzni a célcsoportot a csatlakozáshoz, a saját üzleti céljaid pedig a forgatókönyv felépítésében.

Milestone01 06
2 Lepes

Második lépés:

Jelentsd be a műsorod!

Az élő videó egy online, interaktív műsor, ami akkor lesz sikeres, ha sokan nézik élőben, és sokan lesznek aktívak.
Ehhez minél több ember figyelmét fel kell keltened minél többször. Készíts eseményt, hívd meg a célcsoportod tagjait minél több módszerrel, és emlékeztesd őket több alkalommal!

Milestone02 06
3 Lepes

Harmadik lépés:

Készíts forgatókönyvet!

Tervezd meg, mi fog történni az élő videódban (a szórakoztató, oktató műsorodban) 30-40 percen keresztül!
Írd le mikor, mi fog történni, és azt is, kell-e valamilyen plusz eszköz a közvetítéshez!
Készíts ebből egy részletes forgatókönyvet, ami segít átgondolni a dolgokat és egy vázlatot, amit messziről is el tudsz olvasni, és segít követni az eseményeket a műsor során.

Milestone03 06
4 Lepes

Negyedik lépés:

Készülj fel technikailag!

A közvetítés előtt válaszd ki az eszközeidet (telefon, mikrofon, világítás, állvány, stb.)!
Próbáld el a közvetítést olyan környezetben, ami leginkább hasonlít az igazira (pl. rejtett oldal, titkos csoport).
Gyakorold el a fő blokkokat, a beköszönést, az elköszönést, a szemléltetéshez használt eszközöket, majd ha kell, finomíts!

Milestone04 06
5 Lepes

Ötödik lépés:

Az inkteraktív közvetítés!

A közvetítés során fókuszálj a témára, kapcsolj ki minden mást.
Törekedj arra, hogy minél jobban bevond a nézőket!

Milestone05 06
6 Lepes

Hatodik lépés:

Utómunka: hatástöbbszörözés

A közvetítés után terjeszd a videót minél szélesebb körben! Készíts kisebb videórészleteket is, amiket önállóan tudsz használni a kommunikációdban vagy akár a hirdetésedben. Így tudod a közvetítés nézettségét megtöbbszörözni, az önálló részletekkel pedig növelheted az üzeneted átadásának hatékonyságát.

Milestone06 06

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Sablon és ellenőrzőlista

Készítsd Te is saját élő műsort! Töltsd le a kitölthető sablont és ellenőrzőlistát, ami segít megtervezni a közvetítésed üzenetét, tartalmi elemeit, felépítését és támogatást ad ahhoz is, hogy milyen kommunikációval tudod a legtöbbet kihozni az élő műsorodból.

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.