Gergő története:

Hogyan növelj kosárértéket webshopodban
A kosárérték növelése az egyik legfontosabb cél, ha webshopod van. Nem volt másképp ez a Chiliyardnál sem, ahol egy már meglévő webshopot – meglévő vásárlókkal, és mért vásárlási szokásokkal, értékekkel – kellett megújítani, és olyan újításokat bevezetni, amik hatékony és hasznos eszközként segítik a vállalkozást, a kosárérték növelésében.

Ha te is szeretnéd növelni a kosárértéket, segítünk – Gergő D tervével!

Koletan Gergely 2
Zsani09633re

A vásárlási folyamat segítése a legfontosabb feladat a vásárlói elégedettség és azáltal a kosárérték növeléséhez!

Mezei Zsanett

Online kereskedelmi tanácsadó

A webáruházban a legfontosabb a vásárló és az, hogy elégedett legyen. Lépésekre lebontva mutatjuk be, hogy Gergő ezt hogyan érte el.

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Mérd fel!

Első lépésként ha nem, vagy már nagyon rég végeztél piackutatást, itt az ideje! Ahogy az e-kereskedelem úgy a vásárlók és a vásárlási szokások is változnak, ezért lépést kell tartani velük. Vizsgáld meg, hogy a piaci igények alapján sikerült-e fejlődni, és hogy a webáruházad mint eszköz, hogyan segít ebben. Gergő felismerte azt, hogy a vevői a legfontosabbak, és első körben a vásárlási folyamaton és a vevői elégedettségen kell fejlesztenie.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Növeld a bizalmat!

A bizalom kiépítése az egyik legfontosabb lépés. Nagyon sokat jelentenek a vásárlói visszajelzések az új vevők számára. Ezt elérheted azzal, ha véleményösztönző e-mailt küldesz a vásárlások után és a vevő értékelheti ezáltal a termékeket. Ezzel egyrészt jelzed neki, hogy számodra fontos a véleménye. Másrészt, ha egy terméknél több pozitív vásárlói vélemény is látható, az új látogatókat is tudod segíteni a vásárlásban.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Segítsd a keresést!

A vásárlói élmény épp olyan fontos, mint a bizalom. Segítsd a látogatódat abban, hogy minél hamarabb megtalálja a terméket, amiért jött. Állíts be a termékeknél tulajdonságokat, paramétereket, hogy a kategóriában a keresésének megfelelő szűrő segítségével szűkíteni tudja a termékszámot. Mivel Gergőnél egy kategóriában több termék is van, így a vásárlók segítése érdekében ő chili-erősség szerinti szűrőt állított be.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Törődj a vásárlóddal!

Több megoldást is használtunk erre a célra Gergővel. A legfőbb, az “utoljára mégnézett termékek” listája. A webshopban jól látható helyen elhelyezzük azokat a termékeket, amiket a látogató korábban már megtekintett. Ez a modul segít az emlékezésben (“tényleg ez is tetszett”), és biztos nem fog vásárlás azért meghiúsulni, mert a potenciális vásárló nem találja meg a korábban meglátogatott termékeket.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Csökkentsd a kosárelhagyások számát

Az elhagyott kosár értesítőnek célja elsősorban az, hogy az elkezdett, de be nem fejezett vásárlásokról értesítsük a felhasználókat, és próbáljuk őket ösztönözni a vásárlás befejezésére. Ebbe az e-mailbe akár egy kuponkódot is csempészhetünk, amivel növelhetjük a vásárlás befejezésének esélyét. Átlagosan 41%-ban nyitják meg az elhagyott kosár értesítőket, ami körülbelül 20%-kal nagyobb, mint az átlagos hírlevelek megnyitási aránya.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Növeld a kosarad értékét!

Egy sikeres webáruház egyik mérőszáma a kosárérték. Összegyűjtöttem azokat a megoldásokat, amiket akár állandó, akár kiemelt időszakban tudsz használni. Töltsd le a sablont és növeld Te is saját webáruházad bevételét 5 egyszerű funkcióval!

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.