Hermina története:

Így növeld az elérést a termékfotóiddal!
A termékfotózás csak egy ideig buli. A technikai kihívások leküzdése után egyre szebbek a fotóid, aztán ráébredsz, hogy ezek jók a webshopba, de a közösségi oldalakon hiányzik belőlük valami plusz. Hermina lakásdekor termékének nem állt jól a régi trükk: fehér háttér helyett színes… Amit végül kipróbált, az megsokszorozta a termékfotói elérését.

Ha a te termékfotóidat sem szeretik az algoritmusok, próbáld ki ezt a módszert!

Hermina1
Img 20211210 145348

A vevőid hírfolyama tömve van termék- és hangulatfotókkal. Hogy kitűnj a tömegből, csavarj egy picit a képeiden!

Várőri Adrienn

Marketing szakértő, Több mint hobbi

Másold le Hermina módszerét és vezesd be Te is a következő lépéseket a legközelebbi alkalommal, amikor termékfotókat készítesz!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Kevesebb öncélú termékfotó

A termékeidre büszke vagy. Vajon a termékfotóidra is? Melyik kép ér el nagyobb hatást a közösségi oldalakon: a szimpla termékfotó, vagy az, ami ad valamit a nézőnek? Egy jó képpel, amin csak a tárgy szerepel, egy alacsony vagy közepes árú terméknél jól lehet impulzív vásárlókat szerezni. Azonban a lájkok, megosztások nagy része a tartalomért – és nem a termékért – hálás követőktől jön. Nézd át, tízből hány termékfotód ad valami pluszt!

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Inspirálj!

A webshopokban szükség van egyszerű termékfotókra, hogy megrendeléskor a vevő számára egyértelmű legyen, mi az, amit kapni fog. A vállalkozások többnyire ugyanezeket a képeket posztolják a közösségi oldalakon is. Ezekre azonban nem reagálnak annyian. Hermina a termékfotó mellé helyez egy hangulatképet (pl. természet, festmény), ami a terméket inspirálta, alája pedig egy címet. Így az elérés átlagosan a háromszorosa a szimpla termékfotóénak!

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Mozgasd meg a fantáziát!

A távolról készült képek, melyek használat közben mutatják be a terméket, nem feltétlenül hoznak több vásárlót a webshopban. A legtöbb vállalkozás az induláskor nem is készít ilyen képeket, mert túl macerásnak gondolja. A közösségi oldalakon azonban az ilyen képekkel segíthetsz az embereknek az ötletelésben, hogyan tegyék jobbá az életüket a termékeddel. A termékfotózást meg lehet úgy szervezni, hogy ilyen képek is készüljenek.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Zökkents ki!

Billentsd ki a követőidet a megszokottból: ne mutasd meg az egész terméket, hanem fókuszálj rá egy részletre! A hírfolyamból szinte kiugranak az ilyen közeli, részletgazdag képek, minden szem egyből rászegeződik. Hermina a webshop tesztelésekor jött rá arra, hogy mennyire szeretik a nézelődők azt, ha egészen közelről is szemügyre vehetik a terméket. A régi követőidnek pedig teljesen új perspektívában tudod így megmutatni a terméket.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Szórakoztass!

Nem fogsz meglepődni, ha azt mondom, a legjobb termékfotó a videó. A hírfolyamban elindított pár másodperces videó gyakran végtelenítve megy tovább újra és újra. Így ha nincs benne más, csak az, ahogyan a kamera végigpásztázza közelről a termékedet, a néző észre sem veszi, hogy véget ért a videó, és akár ötször is megnézi egymás után, annyira elbűvöli a látvány. Az algoritmusok pedig nagyon szeretik a videó formátumot!

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Mondj el egy történetet!

Megvan a Toy Story? Még a legbénább játékoknak is micsoda személyes történetük van! Hermina termékfotóhoz írt sztorija nagyot futott az Instagramon. De ha nem akarsz sokat írni, akkor töltsd le ezt az útmutatót, és készíts olyan termékfotókat, melyek önmagukban történetet mesélnek el.

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.