Gergő története:

A tartalommarketing alapjai
A Mártogatós több platformon is megjelenik párhuzamosan, képekkel, videókkal mutatja be a kínálatát az üzleti célcsoportjának. Nagyon jó példa, ahogy a cég arca, az alapító a saját LinkedIn profilján aktívan kommunikál, ezzel egyre több embert ismertetve meg a cég kínálatával.

B2B kommunikációs jó gyakorlat: több platform használata

767a0978 7zkt 2 Min
Hb Cikk Levai

A Mártogatós példája mutatja, hogy érdemes több közösségi felületen jelen lenni párhuzamosan.

Lévai Richárd

Marketing szakértő, Liftup Kft.

Te is elkészítheted a saját stratégiádat
a következő lépések elvégzésével és sablon kitöltésével.

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Hol van jelen a célcsoportod?

Mérd föl, melyik platformon aktív a célcsoportod! Ebben a következő megoldások segítenek: 1. Platformok hirdetési rendszerei: vizsgáld meg, hogy a célcsoportodnak megfelelő életkorú és érdeklődésű emberekből mennyi van jelen az adott platformon. 2. Hazai kutatások, amik az internetezők összetételét mutatják meg. 3. Felmérés a vevők körében: Kérdezd meg a vevőidet, melyik platformot, milyen intenzitással használják!

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Hol aktív a célcsoportod?

Figyeld meg, a célcsoportod tagjai mennyire aktívak az egyes platformokon. Ehhez keresd meg a konkurenciád profilját, oldalát, felületét, és nézd meg mennyi követője van, mennyire aktívak a követők!
Keress olyan csoportokat, közösségeket, amik kapcsolódnak a termékedhez és a szolgáltatásodhoz!
Vizsgáld meg, mennyien vannak ezekben a csoportokban és milyen aktívak? Mennyi posztot írnak, mennyien reagálnak a posztokra.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Hol aktív a konkurenciád?

Mennyire aktívak a versenytársaid, mennyi és milyen posztokat írnak, melyikre mennyi reakció érkezik? A konkurenciád csak céges profillal van jelen az adott platformon, vagy a munkatársak is megosztják a saját profiljaikon a céges tartalmakat? Ha ezt az utóbbit tapasztalod, figyeld meg, melyik az eredményesebb, melyik hoz több reakciót a célcsoportból!

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Neked mi megy gyorsabban?

Hosszabb szövegeket tudsz írni könnyebben? Rövid, vagy a hosszabb videók a Te tereped, esetleg a szuper termékfotók? Tudsz networkingelni, közösséget építeni? Szuper előadásokat szoktál készíteni vagy érdekes interjúkat? A formátum, amiben szórakoztatóan tudod átadni az üzenetedet nem határozza meg önmagában a platformot. De az, hogy mire vevő a célcsoportod, és mi az, amit a legkönnyebben el tudsz készíteni, segít eldönteni, mivel kezdd.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Saját felület támogatás

Milyen saját felületek állnak rendelkezésedre, amin van rendszeres tartalom, és ahova kell terelned a célcsoportodat ahhoz, hogy az üzleti folyamataid támogasd?
Online felületre (weboldal, blog, webáruház, stb.) kell vinned a célcsoportod, vagy inkább üzletbe, boltba, rendezvényre kell terelni őket?

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Tartalommarketing alapjai sablon

A tartalommarketing alapjai sablon segítségével Te is gyorsan kiválaszthatod, a közösségi felületek közül melyikre mekkora hangsúlyt helyezz, így olyan célzottan tudod menedzselni a jelenléted, mint a Mártogatós.

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.