Gábor története:

Az idő mint erőforrás
24 órából nem lehet 48-at csinálni! Egy munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cég esetében az üzletmenet nagyon ciklikus, nehezen tervezhető, tele váratlan eseményekkel. Nézzük meg, hol lehet elkapni az időt, hatékonyabbá tenni a munkavégzést: vezess be produktív új szokásokat és használj nagyszerű digitális eszközöket, mint Gábor és kollégái!

Ha folyton időnyomást érzel, időhiányban szenvedsz, nézz bele Gábor D tervébe!

Filáj Gábor Foto
Img 4712

A tudatos időkezelés a legfontosabb erőforrásod, ami bármire konvertálható: pénzre, energiára, kapcsolatokra.

Svéda Dóra

Coachingcentrum alapító

Te is szeretnél időt nyerni, hogy a fontos dolgokra koncentrálhass? Kövesd a lépéseket és másold le Gábor D tervét!

Milestone 6
1 Lepes

Első lépés:

Nézz szembe időrabló szokásaiddal!

4 területen tarts önvizsgálatot, ha hatékonysági tükröt tartanál magad elé: Az időhöz való személyes viszonyulásod, másokhoz való viszonyulásod, egyéni szervezettséged, csapatmunka szervezés. Diagnózis nélkül nem lehet gyógyítani az időhiányt. Gábor kisgyermekes apaként időmenedzsmentjében tudatos, digitális naptárt használ, nem releváns ügyféligényekre nemet tud mondani, így az Umbrellában a szervezeti hatékonyságon dolgoztunk.

Milestone01 06
2 Lepes

Második lépés:

Priorizálj mint Eisenhower!

Állítólag az USA 34. elnöke – aki szervezettségéről is híres volt – találta ki azt a prioritási mátrixot, amelynek segítségével teendőinket 4 kategóriába sorolhatjuk:
1. Fontos&sürgős: Végezd el azonnal!
2. Fontos&nem sürgős: Tervezd be és végezd el később!
3. Sürgős&nem fontos: Delegáld vagy szervezd ki!
4. Nem sürgős&nem fontos: Töröld!

Milestone02 06
3 Lepes

Harmadik lépés:

Multitasking helyett fókuszálj!

A nagy multitasking tévedés fénykorában még azt hittük, hogy ha egyszerre több dolgot végzünk párhuzamosan, akkor lesz eredményes a vállalkozásunk. A feszültség, a nyomás és az érzelmi leterheltség lehet a következménye annak, és energiavesztéssel jár, ha túl sok inputot engedünk be egyszerre. Ne félj elmerülni a flowban! A Toggl vagy a Clockify segítségével azt is meg tudod mérni, hogy mennyi időt fordítasz egy-egy tevékenységre!

Milestone03 06
4 Lepes

Negyedik lépés:

Higgy a változás erejében!

Nem kell mindent elvetned! Gáborék is megtartották a jól működő gyakorlataikat, például a hírlevelezést. A Start-stop-continue elvét követve megvizsgálták, hogy mi az, amit be szeretnének vezetni (start), mi az, amivel fel kell hagyni (stop), és mi az, ami maradjon. Meghagyták így a jól működő csatornákat az ügyfélkommunikációban, mint például a direkt hívások, de felismerték, hogy ezek egy jól működő crm rendszerben automatizálhatók.

Milestone04 06
5 Lepes

Ötödik lépés:

Legyél a hatékonyság nagykövete

Időtudatos vezetőként te vagy a minta kollégáid számára, már kezdhetitek is átvizsgálni folyamataitokat. Gáborék saját fejlesztésű ügyfélkezelési rendszert vezettek be. Kipróbálhatsz ingyenes vagy kedvező árú CRM-rendszereket: rengetegen voksolnak a MiniCRMre, vagy a Zohora. A digitális eszközök révén rövidíthető, mérhető és értékelhető a kollégáid tevékenysége, gyűjthetsz statisztikákat is! Élvezd az időt és az energiát, ami felszabadul!

Milestone05 06
6 Lepes

Hatodik lépés:

Nem sürgős&nem fontos: Töröld!

Így könnyen követhetjük, hogy mire kell fókuszálnunk, a 2. és 3. kategóriát pedig már rögzíthetjük is Trelloban! Miro-ban vizuálisan is megjeleníthetjük kollégáink számára a közös feladatokat, és bevonhatjuk őket a tervezésbe. Aki Microsoft környezetben komfortos, próbálja ki a sokoldalú MS To do alkalmazást.

Milestone06 06

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Időgazdálkodási eszközök

Próbáld ki ezt a két egyszerű eszközt, és máris minimum 15% időt tudsz megtakarítani, ha elég eltökélt vagy a saját produktív új szokásaid kialakítása iránt! Ne feledd, hogy az idő a legértékesebb erőforrásod, és annak megtapasztalása, hogy jól bánsz a saját időddel, rengeteg energiát szabadít fel. Gondolj arra, hogy mire fordítod majd!

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.