Ádám története:

Így mérd az online marketinged
Az Y Generáció Iskolaszövetkezet célja az Y és a Z generáció diákjai és a munkaadók közötti kapcsolat kialakítása: a diákokat megfelelő szakmai fejlődéshez, a munkaadókat pedig minőségi pályakezdő munkaerőhöz juttatni. Az alapos és következetes méréseknek köszönhetően a cég évek óta stabil marketing rendszerekkel tud növekedni.

Nézd meg, hogyan teheted az online marketing méréseket hatékonyabbá!

Img 0528
2021 09 27 Noemi Portre Online 001

Mindegy, milyen eszközöket használsz az online marketingben. Ha nem méred a hatékonyságot, térkép nélkül navigálsz.

Matykó Noémi

Chiro Marketing alapítója

Te is szeretnéd jól mérni az online marketing kampányaid eredményeit? Kövesd a lépéseket és másold le Ádám D tervét!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Célok meghatározása

Meghatározták a célokat a SMART módszerrel:
S– specific (konkrét)
M– measurable (mérhető)
A– achievable (elérhető)
R– relevant (releváns)
T– time-boxed (időben korlátozott)

Céljuk: 1 éves időtávban 20%-kal növelni a regisztrációkk és ajánlatkéréseinek számát, a hírlevélfeliratkozók számát (és a megnyitási számokat), valamint a FB és Instagram követők számát. A célok jelentős részét minden évben teljesítik.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Részcélok meghatározása

Figyelembe véve a szezonalitást (nyári erősebb hónapok, szeptemberi hullám), valamint a COVID által korlátozott lehetőségeket, az éves célokat havi szintű bontásban részcélokra osztották, hogy hatékonyabban lehessen a célok teljesülését ellenőrizni, a kampányokat pedig optimalizálni.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Büdzsé meghatározása

A célokhoz igazították a költségszerkezetet is: az előző évek eredményei alapján -belekalkulálva a célok növekedését is- meghatározták a szükséges költéseket felületenként.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Mérési pontok rögzítése

Először is meghatározták, hogy melyek lesznek a sarokszámok, és az elsődleges adatforrások. Az alapadatokat a Google Analyticsben gyűjtik, amit párhuzamosan a weboldal saját statisztikáival is kiegészítenek. Ezen felül a hírlevél számait a hírlevélküldő rendszer (MailChimp) saját statisztikai felületén is mérik, a közösségi média számokat pedig a Facebook és Instagram belső statisztikáiban is (a Google Analytics mellett).

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Adatok ellenőrzése

Amikor megvannak az adatok a különböző felületekről, összehasonlítják havi és negyedéves bontásban a célszámokkal. Ha eltérés van, és elmaradnak a számok a tervezettől, azonnal tudják, melyik felületen kell közbelépni, és mit kell tenni azért, hogy javítsanak a következő havi erdményeken.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Akcióterv készítési segítség

Nem elég, hogy megvizsgáljuk az adatokat: fontos, hogy azok figyelembevételével folyamatosan optimalizáljunk. Kisebb az organikus forgalom? Javítsunk a SEO-n. Csökken a levelek megnyitása? Teszteljük újabb tárgymezőket. Csökken a Facebook aktivitása? Új típusú posztokat próbáljuk ki. Töltsd le az akcióterv készítést segítő anyagunkat.

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv megvalósításához szükséged lesz néhány digitális eszközre.

A szakértőnk segít, hogy pontosan mire!

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.