Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Wolf Gábor 4. LIVE a marketing tervezésről

2019. augusztus 21.2 perc olvasási idő

Mi történik, ha nincsen marketing terved? Általában, ha csak a fejedben van meg az elképzelés, az a növekedéshez édes kevés. A jó terv lényege, hogy mindig szem előtt van, emlékezteted magad arra minden nap, hogy merre kell haladnod. Ezért is érdemes egy kézzel írott marketing tervet készíteni. Így te alakítod a jövőt, és nem pedig a jövő alakít téged! Könnyebb úgy meghozni a mindennapi döntéseinket, hogy a megfelelő cél lebeg a szemed előtt. Egy jó cél elérhető, figyelj arra, hogy ne vállalj túl sokat!

Most pedig lássuk a sablont, ami alapján el tudod készíteni a tervet!

1. Írd fel az éves fő célod!

2. Mi a fő vevőszerző marketing eszközöd?

  • Hogyan tudod a hatékonyságát javítani?
  • Hogyan tudod javítani, hogy több vevőt érjen el?
  • Vezess be új eszközöket!

3. Mit csinálnak a konkurenseid?

  • Határozd meg a top 3 konkurensed!
  • Hogyan tudsz eltérni Tőlük?
  • Naplózd a kampányokat!

4. Készíts kampány naptárt!

  • Mi az éves „legendás” kampányod?
  • Ne csak ár akció legyen! Kínálj valami újdonságot!
  • Írd be a naptárba is!

Néhány példa, melyek lehetnek jó célok számodra:

  • betörni egy új piacra
  • létrehozni egy meghatározó rendezvényt
  • valamiben elsőszámúnak lenni (közösségi média)
  • új, forradalmi termék létrehozása
  • „forint cél”: profit, forgalom növekedésének számbeli meghatározása

A videót itt éred el.

Kiegészítő az adáshoz:

Töltsd le innen a marketing tervet!

Cikkeinkből megtudhatod, hogyan építsd fel céged marketing stratégiáját és indíts direkt marketing kampányokat pár lépésben.

Az nem elég, hogy van egy jó terméked. Ahhoz, hogy el tudd adni, a hírét is vinni kell.

Minden, amit a marketing stratégiáról tudni kell!

Marketing eszközök a Facebook-on!

Hogyan készíts direkt marketing kampányt egyszerűen?