Vida Ágnes: “Az arctalan, távolságtartó, személytelen kommunikációt el kell kerülni.”
Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni? 11 mini-interjúból álló sorozattal járjuk körbe ezt a kérdést. Megkérdeztünk szakértőket, kutatókat, kommunikációs szakembereket és magukat a vállalkozókat is a kérdésekről. Vida Ágnes pszichológust, online marketing tanácsadót (Gazdagmami Kft) kérdeztük a vállalatvezetők tudatos személyes márkaépítéséről és még sok minden másról. Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos … Bővebben: Vida Ágnes: “Az arctalan, távolságtartó, személytelen kommunikációt el kell kerülni.”
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba