A Google G Suite névre keresztelt irodai csomagja, a Gmail for Business átfogó segítséget nyújthat azoknak a kkv-knak, akik nem csak az adataikat szeretnék biztonságban tudni, de a munkájukat is hatékonyabban szeretnék végezni. Ráadásul céges e-mail címet is regisztrálhatunk, így még hitelesebbnek tűnünk a vevők előtt.
Gmail-felhasználók előnyben!
Akik valaha használták már a Gmail lakossági szolgáltatását, a levelezőrendszert, a Gmail naptár funkcióját, vagy éppen a felhő tárhelyet, a Drive-ot, azok nagyon könnyen hozzászokhatnak a Google új irodai csomagjához. Az irodai, üzleti csomag felhasználói ugyanazokat a képernyőképeket láthatják munka közben, mint a lakossági felhasználók, a különbség az, hogy a G Suite-ban vannak céges funkciók, rendszergazdai és rendszerfelügyeleti funkciók is, mert itt a kontroll a cégé, és nem a felhasználóé.
Néhány lépésben regisztrálhatunk céges e-mail címet, így sokkal hitelesebb lesz az internetes megjelenésünk, és potenciálisan több vevőhöz, ügyfélhez juthatunk el.
A G Suite-tal számos további funkció érhető el, amellyel vállalkozásunk hatékonyságát növelhetjük.
Határok nélkül kommunikálhatunk kollégáinkkal
Az irodai csomag funkcióit bármilyen eszközről (asztali számítógép, laptop, okostelefon) elérhetjük, így nem vagyunk helyhez kötve. A Gmail levelezőrendszerrel, a csevegésre használható Hangouts Chattel, és a videokonferencia létrehozására használható Hangouts Meet alkalmazással a világ bármely pontján elérhetjük munkatársainkat. Valós időben kommunikálhatunk akkor is, ha több ezer kilométeres távolságban vagyunk, így egy fontos találkozót is lebonyolíthatunk az interneten keresztül, megkímélve cégünket az utazási időtől és költségektől.
Csapatmunka
A Google Dokumentumok-ban munkatársaink egyszerre tudják szerkeszteni a dokumentumokat a böngészőben. Egy időben történnek a javítások, az ellenőrzések, így a fontos dokumentumok végleges megszerkesztéséhez nem kell órákat, napokat várni. A résztvevők javaslatai, javításai azonnal bekerülhetnek.
A Google Naptár alkalmazással a megfelelő munkacsoportoknak külön naptárakat hozhatunk létre. Táblára írogatás és állandó telefonálgatás helyett a csoportok tagjai egy felületen láthatják a számukra kiosztott feladatokat, határidőket, a projektekhez nélkülözhetetlen találkozók időpontjait, és egyszerre szerkeszthetik, frissíthetik is azokat eszközeikről.
A Google Űrlapok applikációval elektronikus kérdőíveket, igényfelméréseket készíthetünk. Közvetlen felmérést végezhetünk vásárlóink körében arról, hogy különböző típusú termékeinkre mekkora igény van, de a kérdőíveket arra is használhatjuk, hogy pontosan felmérjük cégünkön belül, hogy egy fontos vállalati eseményen hányan vennének részt.
Teljes biztonságban
Bármikor előfordulhat, hogy aktuális munkaeszközünk tárhelye megtelik. A tárhely-felszabadítás miatt előbb-utóbb törölnünk kell olyan dokumentumokat, amelyeket feleslegesnek tartunk, ez viszont kockázatos, hiszen később is szükségünk lehet bármelyik törölt elemre. A Google felhőtárhelyének használatával ezek a kockázatok is elkerülhetők.
„A G Suite Drive-ban, a Google felhőtárhelyében biztonságban vannak a cég dokumentumai. Bármi történik egy adott géppel, a rendszergazda vissza tudja állítani az elveszett elemeket.”
Katona Tamás azt is megerősítette, hogy eszközünk elvesztése, illetéktelen kezekbe kerülése esetén szintén nincs okunk aggodalomra.
„A G Suite Basic csomagjában van mobileszköz-menedzsment. Ha valaki elveszti az eszközét, akkor vagy ő maga le tudja tiltani az elveszett eszközhöz való hozzáférést egy másik eszközről, vagy szól a rendszergazdának, aki kizárja az eszközt.”
Így nem juthatnak hozzá idegenek fontos céges adatainkhoz.
Ami a G Suite árakat illeti: már a Basic csomaggal is 30 GB tárhelyet, céges levelezést és csoportmunka lehetőséget kapunk, egy délutáni kávézás áráért.Mondd el véleményedet a cikkről
Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!
Átlag értékelés 5 / 5. Összes értékelés: 3
Legyél te az első, aki értékeli a cikket!