Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Tervezd meg marketing aktivitásaidat!

2019. október 29.2 perc olvasási idő

Mi történik, ha nincsen marketing terved? Általában, ha csak a fejedben van meg az elképzelés, az a növekedéshez édes kevés. A jó terv lényege, hogy mindig szem előtt van, emlékezteted magad arra minden nap, hogy merre kell haladnod. Ezért is érdemes egy kézzel írott marketing tervet készíteni. Így te alakítod a jövőt, és nem pedig a jövő alakít téged! Könnyebb úgy meghozni a mindennapi döntéseinket, hogy a megfelelő cél lebeg a szemed előtt. Egy jó cél elérhető, figyelj arra, hogy ne vállalj túl sokat!

Most pedig lássuk a sablont, ami alapján el tudod készíteni a tervet!

1. Írd fel az éves fő célod!

2. Mi a fő vevőszerző marketing eszközöd?

3. Mit csinálnak a konkurenseid?

  • Határozd meg a top 3 konkurensed!
  • Hogyan tudsz eltérni Tőlük?
  • Naplózd a kampányokat!

4. Készíts kampány naptárt!

  • Mi az éves „legendás” kampányod?
  • Ne csak ár akció legyen! Kínálj valami újdonságot!
  • Írd be a naptárba is!

Néhány példa, melyek lehetnek jó célok számodra:

  • betörni egy új piacra
  • létrehozni egy meghatározó rendezvényt
  • valamiben elsőszámúnak lenni (közösségi média)
  • új, forradalmi termék létrehozása
  • „forint cél”: profit, forgalom növekedésének számbeli meghatározása

Töltsd le innen a marketing terv sablont és kitöltési útmutatót!

Ha még többet szeretnél tudni arról, hogyan készíts ütős marketing tervet, nézd meg Wolf Gábor videóját!