Dr. Guld Ádám: “A B2B influencer kampányok olyan értékeket közvetítenek, mint az innováció, a közösségiség, az interakció, a bizalom, a nyíltság és a kölcsönös felelősségvállalás”

Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni? 11 mini-interjúból álló sorozattal járjuk körbe ezt a kérdést. Megkérdeztünk szakértőket, kutatókat, kommunikációs szakembereket és magukat a vállalkozókat is a kérdésekről. Dr. Guld Ádám médiakutatóval, kommunikációs szakemberrel beszélgettünk a szakmai influencerekről. Az érdeklődők a témáról hamarosan bővebben is olvashatnak Guld Ádám könyvében, ami “Sztárok, celebek, … Bővebben: Dr. Guld Ádám: “A B2B influencer kampányok olyan értékeket közvetítenek, mint az innováció, a közösségiség, az interakció, a bizalom, a nyíltság és a kölcsönös felelősségvállalás”