Balogh-Mázi Mária és Balogh Péter: “Az erősebb személyes márka nagyobb bizalmat teremt, ami azt jelenti, hogy könnyebb eladni és venni is”

Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni? 11 mini-interjúból álló sorozattal járjuk körbe ezt a kérdést. Megkérdeztünk szakértőket, kutatókat, kommunikációs szakembereket és magukat a vállalkozókat is a kérdésekről. A Dreamjo.bs ügyvezetőjével Balogh-Mázi Máriával és a Cápák közöttből is ismert befektetővel, Balogh Péterrel készítettünk páros interjút a személyes márkaépítésről. Miért fontos egy vállalatvezetőnek … Bővebben: Balogh-Mázi Mária és Balogh Péter: “Az erősebb személyes márka nagyobb bizalmat teremt, ami azt jelenti, hogy könnyebb eladni és venni is”