Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Építsd nyereményjátékkal az adatbázisod!

Zsuzsanna története

2022. május 18.3 perc olvasási idő

Hírlevélre már nem iratkozik fel mindenki, listát építeni egyre nehezebb. De egy izgalmas ajándék, meg tudja mozgatni a célcsoportot. Ezért választott az ittaszezon.com egy komposztálót, amit a Facebook Lead hirdetésben feliratkozó emberek között sorsolt ki. Így nem csak gyorsan, de a törvényeket is betartva sikerült új potenciális vevőket szerezni.

Ha a Te email listádra is ráférne egy frissítés, segítünk Zsuzsanna D tervével!

A közösségi média mellett egyre fontosabb az erős, saját adatbázis. De ezt csak szabályosan érdemes felépíteni!

dr. Teker Orsolya

adatbiztonsági, adatvédelmi jogász

Lépésekre bontva lemásolhatod, hogyan érdemes nyereményjátékot indítani.

Első lépés:

Válassz szerethető nyereményt!

A nyeremény kiválasztása kulcsfontosságú. Nem ütközhet jogszabályi, vagy a platformspecifikus tiltásba a nyereménynek felajánlott dolog! Vedd figyelembe azt is, hogy a célcsoportod szerethető és a vágyaihoz illeszkedő ajándékkal mozgatható meg! A lead-gyűjtő kampány akkor ér célt, ha már a nyeremény is felkelti a figyelmet. Szánj erre a lépésre kellő időt és végezz akár piackutatást, vagy kérdezd meg a közönséged arról, hogy minek örülne!

Szabályzat és tájékoztató segédlet

Töltsd ki a csatolt táblázatokat, melyek segítségével nem fogsz kihagyni semmi lényeges pontot a social media felületen futó lead-gyűjtő kampányodban. A táblázatok segítségével átgondolhatod és összeállíthatod az adatkezelési tájékoztatót a saját adatkezelésedre szabottan, és megírhatod a nyereményjátékod szabályzatát.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.