Károly története:

Ismerd meg vásárlóidat AI segítségével!
A Hajnal-Vasad Kft. egy vasáru-kereskedés Bakon, a Marsra magyar! című sorozatban. Bár Károly vállalkozása jól teljesít, szeretne a legjobbak közé kerülni, ehhez azonban jól kell ismernie a vásárlóit. Az AI használatával felismerte vásárlói problémáit és lépéseket tett azért, hogy az elégedettségüket tovább növelje.

Te is szeretnéd jobban megismerni a vásárlóidat? Itt az ideje a piackutatásnak!

Károly
Wolf Gabor 2

Nem csak meglovagolni kell a trendeket, gerjeszd te a hullámokat!

Wolf Gábor

KKV marketing szakértő

Kövesd Károly D tervének lépéseit, hogy Te is maximálisan megismerd a meglévő és a potenciális vásárlóidat!

Milestone.png
1 Lepes

Első lépés:

Határozd meg a piackutatás célját!

Első lépésként meg kell határoznunk, hogy miért akarjuk elvégezni a kutatást. Definiálni kell a célját vagy a problémát, amit meg szeretnénk oldani. Ehhez át kell gondolni mik azok az információk, amikre választ szeretnénk kapni. Ha ezek megvannak, akkor meg kell határozni azokat a kérdéseket, amikből a várt információk kinyerhetőek.

Milestone 1.png
2 Lepes

Második lépés:

Válaszd ki a módszert!

Az információk megszerzésére elegendő a szekunder kutatás? Akkor olvass iparági felméréseket, vizsgálj esettanulmányokat, KSH adatokat. Ha nem elég, akkor készíts primer kutatást! A kutatás célja segít meghatározni, hogy kvalitatív vagy kvantitatív adatokra van szükséged. Ezután határozd meg a kutatás módszerét, pl fókuszcsoport, online kérdőív.

Milestone 2.png
3 Lepes

Harmadik lépés:

Gyűjts adatot!

Következhet a tényleges kutatási munka, azaz az adatgyűjtés. A kutatás hosszát is meg kell határozni. Fontos, hogy kellő mennyiségű információt szerezzünk ahhoz, hogy a későbbiekben elemezni tudjuk.

Milestone 3.png
4 Lepes

Negyedik lépés:

Elemezd a kapott adatokat!

Jöhet a kapott információk vizsgálata és a következtetések levonása. Próbálj az adatok segítségével trendeket, mintákat felfedezni, hogy jobban lásd a teljes képet. Rendszerezd az eredményeidet és készíts cselekvési tervet hozzá.

Milestone 4.png
5 Lepes

Ötödik lépés:

Hasznosítsd az eredményeket!

Jöhetnek a gyakorlati lépések! A kapott eredményeket építsd bele a marketingstratégiádba.

Milestone 5.png

Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!

Piackutatás készítés AI-jal!

Megismernéd pontosabban a vásárlóid fájdalompontjait? Hívd segítségül az AI-t! Sablonunkban tippeket találsz a jó prompt elkészítéséhez lépésről lépésre.

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.

Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
regisztrálj a hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.