Károly története:
Te is szeretnéd jobban megismerni a vásárlóidat? Itt az ideje a piackutatásnak!
Első lépés:
Határozd meg a piackutatás célját!
Első lépésként meg kell határoznunk, hogy miért akarjuk elvégezni a kutatást. Definiálni kell a célját vagy a problémát, amit meg szeretnénk oldani. Ehhez át kell gondolni mik azok az információk, amikre választ szeretnénk kapni. Ha ezek megvannak, akkor meg kell határozni azokat a kérdéseket, amikből a várt információk kinyerhetőek.
Második lépés:
Válaszd ki a módszert!
Az információk megszerzésére elegendő a szekunder kutatás? Akkor olvass iparági felméréseket, vizsgálj esettanulmányokat, KSH adatokat. Ha nem elég, akkor készíts primer kutatást! A kutatás célja segít meghatározni, hogy kvalitatív vagy kvantitatív adatokra van szükséged. Ezután határozd meg a kutatás módszerét, pl fókuszcsoport, online kérdőív.
Töltsd ki a sablont, és máris
egy lépéssel közelebb kerülsz
a vállalkozásod digitalizálásához!
Piackutatás készítés AI-jal!
Ne állj meg itt: még több fontos és érdekes infóval várunk
a vállalkozások digitalizációjáról!
Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.