Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Így növeld az elérést a termékfotóiddal!

Hermina története

2022. január 17.3 perc olvasási idő
hermina-tortenete

A termékfotózás csak egy ideig buli. A technikai kihívások leküzdése után egyre szebbek a fotóid, aztán ráébredsz, hogy ezek jók a webshopba, de a közösségi oldalakon hiányzik belőlük valami plusz. Hermina lakásdekor termékének nem állt jól a régi trükk: fehér háttér helyett színes… Amit végül kipróbált, az megsokszorozta a termékfotói elérését.

Ha a te termékfotóidat sem szeretik az algoritmusok, próbáld ki ezt a módszert!

varori-adrienn

A vevőid hírfolyama tömve van termék- és hangulatfotókkal. Hogy kitűnj a tömegből, csavarj egy picit a képeiden!

Várőri Adrienn

Marketing szakértő, Több mint hobbi

Másold le Hermina módszerét és vezesd be Te is a következő lépéseket a legközelebbi alkalommal, amikor termékfotókat készítesz!

Első lépés:

Kevesebb öncélú termékfotó

lepes-1

A termékeidre büszke vagy. Vajon a termékfotóidra is? Melyik kép ér el nagyobb hatást a közösségi oldalakon: a szimpla termékfotó, vagy az, ami ad valamit a nézőnek? Egy jó képpel, amin csak a tárgy szerepel, egy alacsony vagy közepes árú terméknél jól lehet impulzív vásárlókat szerezni. Azonban a lájkok, megosztások nagy része a tartalomért – és nem a termékért – hálás követőktől jön. Nézd át, tízből hány termékfotód ad valami pluszt!

Mondj el egy történetet!

Megvan a Toy Story? Még a legbénább játékoknak is micsoda személyes történetük van! Hermina termékfotóhoz írt sztorija nagyot futott az Instagramon. De ha nem akarsz sokat írni, akkor töltsd le ezt az útmutatót, és készíts olyan termékfotókat, melyek önmagukban történetet mesélnek el.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.