Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Miért fontos a vásárlói visszajelzés?

Erzsi története

2022. január 3.3 perc olvasási idő
erzsi-tortenete

Vállalkozásunk sikeréhez nélkülözhetetlen a visszajelzések gyűjtése. A pozitív visszajelzések és a negatív kritikák segítenek abban, hogy lásd milyen területen teljesítesz jól és hol kell még fejlődni. Erzsi webáruházában közel 30%-os növekedést ért el azzal, hogy megtalálta a megfelelő rendszert a vásárlói visszajelzések gyűjtéséhez.

Ha te is szeretnéd tudni mire vágynak a vásárlóid, segítünk Erzsi D tervével!

mezei-zsanett

Egy olyan terméknél, amit érezni és tapintani kell, a vásárlói visszajelzés lehet a legfontosabb tájékozódási pont!

Mezei Zsanett

online kereskedelmi szakértő

Lépésekre bontva mutatjuk meg Erzsi megvalósult D tervét, hogy Te is lemásolhasd!

Első lépés:

Ismerd meg!

lepes-1

Erzsi varráshoz használható anyagokat értékesít webáruházában, amiknél nagyon fontos, hogy a vásárló meg tudja ítélni a minőségüket és lássa a színüket. Eleinte sajtát tapasztalataira hagyatkozott a webshopba feltöltött anyagok kiválasztásánál, de azt tapasztalta, hogy a vásárlások száma elmaradt a várttól és a vásárlói célcsoportja is eltért azoktól, akikre számított. Ezért is döntött úgy, hogy elkezd visszajelzéseket gyűjteni.

6 eszköz a vevők visszajelzéséhez

Vállalkozásunk sikeréhez elengedhetetlen a visszajelzés gyűjtése. A pozitív visszajelzések segítenek megérteni, hogy melyik területen teljesítünk jól, vagy mik azok a gyengeségek, amiben fejlődnünk érdemes. Ha nem figyelünk rájuk, értékes lehetőséget veszítünk a fejlődéshez. Ehhez jól bevált rendszereket ismerhetsz most meg.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.