Wolf Gábor 1. live az online vevőszerzésről

Wolf G 08.12. 1

Ha még nem kezdted el, az online marketinget a cégedben, tedd meg most:

  • Attól félsz, hogy már lemaradtál az online marketing lehetőségeiről, mert másoknak már hatalmas követőtábora van?
  • Hogyan tudsz te is követőket szerezni?

…Wolf Gábor segít!

Először is nézzünk meg néhány példát a témában:

„Hormonmentes” Cserháti-Herold Janka nemrég lett híres. A nulláról kezdte a vállalkozását, tőke és befektetők nélkül. Ma már jelentős követőbázissal rendelkezik. Nem volt könnyű elkezdenie, de valamit nagyon jól csinált. YouTube videókat készített, amelyben szabadon, tabuk nélkül beszélt a fogamzásgátlásról. A témája nagyon sok érdeklődőt a csatornájára vonzott.

Második példánk egy szappangyártó cég, a Manna, akik szintén a nulláról kezdték, de máshogy, mint a többiek. Ugyanis nem a termékük reklámozásával hirdették a céget, hanem azzal hogy kitaláltak egy online bőrtesztet. Az emberek szerették, hiszen ingyenes tájékoztatást kaptak a bőrükről, cserébe csak az email címüket kellett megadni, a személyre szabott eredmények kiküldése érdekében. Ennek segítségével már az elején egy nagy adatbázishoz jutottak, akiknek a későbbiekben tudtak reklámozni.

Végül „Fóliás” Juci, aki fóliákat árul, amivel az „unalmas lakásokat” fel lehet dobni. Az elején az online hirdetésektől nem nőtt meg a vásárlók száma, aztán kitalálta, mivel tudná felhívni az emberek figyelmét a munkájára. Élőben közvetítette, ahogy dolgozik, ennek a nézettsége fokozatosan nőtt, mert az érdeklődőknek tetszett az egyedisége. Később csinált egy Facebook csoportot, ahol megkérte, hogy az ügyfelei töltsék fel az előtte-utána fotókat, ezzel növelve az aktivitást.

Most te jössz!
Mivel kezdd? Hogyan kell elindulni?

Regisztrálj mindenhová!

  • Domain név (cégnév vagy márkanév)
  • Google cégem
  • Facebook oldal
  • YouTube csatorna
  • Instagram profil
  • LinkedIn profil

Legyen egy weboldalad, ami elad!

  • Szolgáltatás leírás
  • Kapcsolatok
  • Kupon letöltés
  • Értékesítési oldal (bízd szakemberre az elkészítését)
  • Webshop (vannak sablonok, de ehhez is szakemberre lesz szükség)

Szerezz látogatókat!

  • Kereső (a cégedre vonatkozó kulcsszavakat meg kell határozni)
  • Social (tartalomgyártás, ami hasznos, érdekes, jó ajánlat)
  • Hirdetés (pénzigényes, általában ügynökségek csinálják)
  • Email (gyűjtsd a vevőid email címét)
A videót itt éred el.
Kiegészítő az adáshoz:
A címsor sablonokat innen töltheted le.

Ha szeretnél többet tudni arról, hogyan szerezz még több ügyfelet online, olvasd el az alábbi cikkeinket is!

Miért számít minimumnak napjainkban egy weboldal?

Mit tehetünk azért, hogy vásárlóink fel keressék a weboldalunkat?

Láss bele a vásárlóid fejébe!

Az instagram oldal segítségével szerezhetsz új vevőket!

Hogyan hirdess a Facebookon?

Miért jó, ha az alkalmazottjaid értenek a vásárlók nyelvén?

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!