Wolf Gábor 1. live az online vevőszerzésről

Wolf G 08.12. 1

Ha még nem kezdted el, az online marketinget a cégedben, tedd meg most:

  • Attól félsz, hogy már lemaradtál az online marketing lehetőségeiről, mert másoknak már hatalmas követőtábora van?
  • Hogyan tudsz te is követőket szerezni?

…Wolf Gábor segít!

Először is nézzünk meg néhány példát a témában:

„Hormonmentes” Cserháti-Herold Janka nemrég lett híres. A nulláról kezdte a vállalkozását, tőke és befektetők nélkül. Ma már jelentős követőbázissal rendelkezik. Nem volt könnyű elkezdenie, de valamit nagyon jól csinált. YouTube videókat készített, amelyben szabadon, tabuk nélkül beszélt a fogamzásgátlásról. A témája nagyon sok érdeklődőt a csatornájára vonzott.

Második példánk egy szappangyártó cég, a Manna, akik szintén a nulláról kezdték, de máshogy, mint a többiek. Ugyanis nem a termékük reklámozásával hirdették a céget, hanem azzal hogy kitaláltak egy online bőrtesztet. Az emberek szerették, hiszen ingyenes tájékoztatást kaptak a bőrükről, cserébe csak az email címüket kellett megadni, a személyre szabott eredmények kiküldése érdekében. Ennek segítségével már az elején egy nagy adatbázishoz jutottak, akiknek a későbbiekben tudtak reklámozni.

Végül „Fóliás” Juci, aki fóliákat árul, amivel az „unalmas lakásokat” fel lehet dobni. Az elején az online hirdetésektől nem nőtt meg a vásárlók száma, aztán kitalálta, mivel tudná felhívni az emberek figyelmét a munkájára. Élőben közvetítette, ahogy dolgozik, ennek a nézettsége fokozatosan nőtt, mert az érdeklődőknek tetszett az egyedisége. Később csinált egy Facebook csoportot, ahol megkérte, hogy az ügyfelei töltsék fel az előtte-utána fotókat, ezzel növelve az aktivitást.

Most te jössz!
Mivel kezdd? Hogyan kell elindulni?

Regisztrálj mindenhová!

  • Domain név (cégnév vagy márkanév)
  • Google cégem
  • Facebook oldal
  • YouTube csatorna
  • Instagram profil
  • LinkedIn profil

Legyen egy weboldalad, ami elad!

  • Szolgáltatás leírás
  • Kapcsolatok
  • Kupon letöltés
  • Értékesítési oldal (bízd szakemberre az elkészítését)
  • Webshop (vannak sablonok, de ehhez is szakemberre lesz szükség)

Szerezz látogatókat!

  • Kereső (a cégedre vonatkozó kulcsszavakat meg kell határozni)
  • Social (tartalomgyártás, ami hasznos, érdekes, jó ajánlat)
  • Hirdetés (pénzigényes, általában ügynökségek csinálják)
  • Email (gyűjtsd a vevőid email címét)
A videót itt éred el.
Kiegészítő az adáshoz:
A címsor sablonokat innen töltheted le.
Játssz velünk 2019. augusztus 20-ig!

Ha szeretnél többet tudni arról, hogyan szerezz még több ügyfelet online, olvasd el az alábbi cikkeinket is!

Miért számít minimumnak napjainkban egy weboldal?

Mit tehetünk azért, hogy vásárlóink fel keressék a weboldalunkat?

Láss bele a vásárlóid fejébe!

Az instagram oldal segítségével szerezhetsz új vevőket!

Hogyan hirdess a Facebookon?

Miért jó, ha az alkalmazottjaid értenek a vásárlók nyelvén?

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!