Annyi mindent megugrottál már, legyél büszke arra, amit elértél!

Olvasási idő 5 perc
Telekom B2b Discovery Hb Hero 0312 1

Te mire vagy büszke? És milyen digitális kihívás előtt áll a vállalkozásod? Lovász László és a Telekom útra kelt, hogy ezt a két kérdést feltegye magyar vállalkozóknak. Nézd meg, mit válaszolt a méhészettel foglalkozó Balázs, vagy az autószerelőként dolgozó Tamás!

Tudj meg többet a videóban szereplő vállalkozókról!

Bodnár Méhészet:

Bodnár Balázs újságíróból lett méhész, aki egy kalandos életutat követően döntött arról, hogy méhészkedni kezd a Gödöllői-dombságban. Nem hagyományos vállalkozásról beszélünk, Balázs próbálja a vállalkozásában a technológiai újításokat is naprakészen alkalmazni, a mézes üvegek hátulján például QR kódot is használ. További információkat a www.bodnarhoney.com oldalon vagy a méhészet közösségi média felületén találsz. FB: @bodnarmeheszet

BORIBIANKA:

A márka tulajdonosa Bori Bianka, aki ötvös és aranyműves végzettséggel, saját kézzel készített, limitált darabszámos kollekciók tervezésével és forgalmazásával foglalkozik. Portfóliójában egyedi megrendelések is szerepelnek, számtalan jegy- és karikagyűrű került már ki műhelyéből. Ha kíváncsi vagy az ékszerkollekciókra, látogass el a www.boribianka.hu oldalra, vagy kövesd a közösségi média felületeken! Instagram: boribianka, FB: @boribiankajewels

Jenői Pékség:

A Jenői Pékség alapítója Ormós Gabriella, aki pék és kovászmozgalmár is egyben. Gabriella 2006 óta süt kenyeret, 2012 óta pedig kizárólag kovásszal dolgozik. A pékség nem hagyományos értelemben vett pékműhely, hiszen az utcáról betérve nem lehet kenyeret vásárolni. A Jenői Pékségben a kovászos kenyérsütés rejtelmeibe avatnak be, Budajenőn és Szentendrén is rendszeresen tartanak kurzusokat. FB: @jenoipekseg // Insta: jenoi_pekseg // webshop: https://shop.kovaszlabor.hu

Recobin Kft:

Napjaink egyik legfelkapottabb és legnépszerűbb témája a környezetvédelem, ami a Recobin ügyvezetőjét Ferenczi Attilát már egyetemi tanulmányai során is foglalkoztatta. Ennek köszönhetően alapította meg a cégét, ami a hulladékgyűjtés piacán egyedülálló szolgáltatásokat és termékeket kínál. Ismerd meg a környezetbarát, teljes mértékben újrahasznosított és újrahasznosítható anyagból készült szelektívkukákat! https://recobin.hu/// FB: @recobinhungary

Royal Vintage Budapest:

A Royal Vintage Budapest trendi, használt ruhák értékesítésével foglalkozó vállalkozás. A Király utcában lévő üzletben többezer ruhadarab közül válogathatunk, a kereskedés különösen a fiatalok, tizenéves körében alakított ki nagy népszerűséget. Szabó Tímeával, a vállalkozás kereskedelmi és marketing vezetőjével beszélgettünk. Insta: royal_vintage_budapest // FB: @royalvintagebudapest

Sziki Car Kft:

A Sziki Car Kft. egy budapesti, kétgenerációs autószerelő műhely, amelyet a tulajdonos Szikszai István és fia, Szikszai Tamás szervízfőnök üzemeltet.  Tudj meg többet a vállalkozásról! FB: @szikicar

És most nézzük, mire a legbüszkébbek a vállalkozók?

  • Bori Bianka (BORIBIANKA): Este úgy tudok lefeküdni aludni, hogy 100%-ig mindent beleadtam a vállalkozásomba a nap során.
  • Szabó Tímea (Royal Vintage Budapest): A legbüszkébb arra vagyok, hogy sikerült behozni a boltba a fiatalokat.
  • Bodnár Balázs (Bodnár Méhészet): Mézet termelni szinte mindenki tud, eladni már kevésbé.
  • Szikszai Tamás (Sziki-Car): Ismerjük az autó összes csavarját, alkatrészét.
  • Ferenczi Attila Maxim (Recobin): Elnyertük az év környezetvédelmi vállalkozása díjat.
  • Ormós Gabriella (Jenői pékség): Azt tartom sikernek, hogy jól érzem magam abban, amit csinálok.

Ismerj meg még több vállalkozást és inspirálódj!

Összegyűjtöttünk neked további 5 vállalkozói sikersztorit, melyekből könnyedén ötleteket meríthetsz!

Egy antikvárium, amely már 10 éve szárnyal az online jelenlétnek köszönhetően

Azt gondolnánk, hogy a használt könyvek piacára már 10 évvel ezelőtt is késő volt belépni. László Attila viszont pont jókor, jó stratégiával szállt be a használt könyvek versenyébe, a Könyvtársaság a Bookline legnépszerűbb antikvárium listáján évek óta előkelő helyezést ér el. A sikerhez a szakmai tudáson kívül kellett az is, hogy Attila felismerte, a stabil, online jelenlét az alap, és azt folyamatosan fejleszteni kell, miközben a személyes kapcsolatokat továbbra is valóban személyesen kell ápolnia.

Hb Kepek Cikk Konyvtarsasag 3

“Nem kell vállalkozónak születned, azzá válhatsz, ha van egy álmod”

Hogyan született meg az online kézműves piactér, a Meska egy közlekedésmérnök és egy gazdasági végzettségű alapító ötletéből? Hogyan jutottak el odáig, hogy ma már 3750 kézműves alkotó, 130 000 terméke vásárolható meg az oldalukon?

Hb Cikk Képek Meska 3

Így építs közösséget és ügyfélbázist a Facebookon! – A Don’t Panic nyelviskola sztorija

17 hónap alatt 10 új nyelviskolát nyitni egy telített piacon, több mint siker. A Don’t Panic nyelviskola azon túl, hogy egyedi módszertannal, hatékonyan reagál a magyar nyelvtanulók legnagyobb kihívására, a beszédre, valódi közösséget is épít. Az alapítók szerint ez az erős közösség az egyik oka a sikerüknek, a másik a külföldről importált marketinggondolkodás.

Kkv 011 Cikk Dont Panic

Hogyan szerezz vevőket az online térben, ha egy teljesen új termékkel dobbantasz?

Vállalkozást indítani minden esetben nehéz, de az külön kihívás, ha olyan terméket akarunk bevezetni, amely korábban ismeretlen volt a piacon. Ilyenkor sokszor a vállalkozás fennmaradásának a kulcsa, hogy jó helyen és jól targetáljuk a potenciális vevőinket, és hogy mennyire érthető és hatékony a kommunikációnk. Gál Éva Laura és Matykó Noémi amikor 2018-ban elindították a digitális nomád létbe belekóstoló utazásaikat Balira, a közösségi médiás tapasztalatuk mindennél jobban számított.

Kkv 011 Cikk Paradise Project 3

Nem vártam meg a pofont, csapatot építettem

Ha van erőd elvetni a megszokott és bejáratott gondolkodásmódot, gyakorlatilag bármilyen problémát meg tudsz oldani – állítja a Telekom Tettrekész Díjas Mezei István. Az Evolvens karórák tervezője és gyártója konzekvensen ragaszkodik vállalkozói filozófiájához, miközben megőrizte rugalmasságát is. Őszintén beszélt a hazai piac buktatóiról, a kitörési lehetőségekről és a karórák szelleméről is.

Kkv 011 Cikk Evolens 4

Te mire vagy a legbüszkébb? Oszd meg velünk az oldal alján!

Nézd meg a következő videónkat, amiben a vállalkozók megosztják, milyen digitális kihívásokkal találják szembe magukat nap mint nap!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!