3 ok, hogy miért érdemes ott lenned az idei Startup Safarin!

Olvasási idő 4 perc
Kkv 011 1080x610 0402 02

Ki ne ismerne olyan céges sikertörténetet, amikor az alapítók egy garázsban kezdték a munkát, hittek a jó ötletükben, találtak hozzá befektetőt, és idővel sikeres, világszerte ismert nagyvállalat lett belőlük.

Startupként indult a ma már egyik legjelentősebb technológiai vállalatként ismert Amazon, vagy a magyarok közül a már évek óta a Szílicum-völgyben is irodával rendelkező Prezi, vagy a mesterséges intelligenciára építő szolgáltatásokat fejlesztő Ultinous is. A startupok világával megismerkedni nem csak akkor lehet érdekes és hasznos, ha saját tervünk megvalósításához keresünk partnert, vagy ha netán mi magunk kívánunk egy reményteljes vállalkozásba pénzt befektetni. A startupok sikersztorijából bárki tanulhat, a nekik bevált módszerek jó példaként szolgálhatnak bármely vállalkozás számára.

Egy 2015-ös Opten elemzésből kiderül, hogy bár több tízezer vállalkozást alapítanak Magyarországon évente, csak minden huszadik lesz igazán sikeres, produkál öt éven belül értékelhető eredményeket. Vajon mi lehet a siker titka? Mitől lehet a mi cégünk az, amelyik befut? A recept összetett, és minden vállalkozás esetében más és más lehet a kulcs. Tippek, trükkök és praktikák azonban kiválóan elleshetők a startupoktól, mivel ezek a cégek már eleve magas növekedési potenciált hordoznak magukban, és mind alapítóiknak, mind befektetőiknek az az érdeke, hogy mielőbb bizonyítsák is, ők a sikeres vállalkozások közé tartoznak.

Hamarosan itt a lehetőség, hogy testközelből megismerkedjünk a startup-szférával: április 17-19. között jön a Startup Safari. Ugyan már mi is írtunk arról, hogy milyen trendekre, változásokra számíthatunk idén az üzleti világban, a Startup Safari segít abban, hogy igazán képbe kerüljünk. Mondunk 3 okot, hogy miért éri meg ott lenni az idei programon!

1. Programkavalkád – az üzleti reggeliktől a workshopokon át az irodai túrákig

’Ez nem egy unalmas konferencia, hanem egy változatos fesztivál’ – hirdetik a szervezők, és ha belenézünk a programkínálatba, igazat kell adnunk nekik. Több mint 300 különböző, magyar és angol nyelvű esemény vár a résztvevőkre. És nem csupán szakmai előadások, hanem számos olyan program is, ahol a gyakorlatiasságon van a hangsúly. Megtudhatjuk, hogyan lehet effektíven kapcsolati hálót építeni/bővíteni, hogyan működik az Instagram motorja és hogyan használhatjuk ki a benne rejlő lehetőségeket. A céges kommunikáció, marketing és PR, valamint a personal branding is kiemelt figyelmet kap. De ne ijedjünk meg, ha ez a temérdek program elsőre soknak tűnne: a szervezők 13 tematikus területet különítettek el számunkra, ez megkönnyíti a cégünknek leginkább érdekes témák kiválogatását.

2. Future of Work – megismerhetjük, milyen lesz a jövő munkahelye

A 13 journey-ből, azaz útvonalból, a T-Systems által is szponzorált Future Of Work, azaz a Munka Jövője című útvonal azt járja körül, hogy a fokozatos automatizálás milyen hatással van a munkaerőpiacra és a szociális hálóra. Már a jelenünkben is érzékelhetjük, hogy milyen sok munkafolyamatot képesek átvenni a gépek, és sokan aggódva tekintenek a jövőbe, hogy vajon hány állás szűnik majd meg emiatt. Míg mások igyekeznek kihasználni a technológia nyújtotta lehetőségeket, és a világ bármely részén dolgozva digitális nomádként élik mindennapjaikat, pusztán egy stabil internetkapcsolattól függenek. Hogyan tudjuk a munkahelyi kultúránkat a folyamatosan fejlődő technikai eszközökhöz hangolni? Hogyan tudjuk fejleszteni a társadalom digitális intelligenciáját? Milyen védőhálóra lesz szükségünk a jövőben, hogy megelőzzünk egy instabil társadalmi rétegződést? A „Future Of Work” útvonal programjai választ adnak majd ezekre a kérdésekre. Itt lehet böngészni a programok között és összeállítani a saját menetrendünket.

3. Inspiráció a startup-sztorikból

Ha sikersztorikról olvassunk, hallunk, az rendszerint motiválóan hat ránk. Ha van, akinek sikerült, akkor nekünk is fog. Kitartással, kemény munkával elérhető a vágyott cél. Márpedig sikersztorikban nem lesz hiány a Budapest Safarin. Egyrészt meghallgathatunk olyan előadókat, akik mára már befutott, nagy cégeket képviselnek, mint például az Über. Másrészt beleshetünk a Budapesten működő startupok irodáiba, megismerkedhetünk startup alapítókkal, workshopokon fejleszthetjük azokat a készségeinket, amelyek a vállalkozás sikerre viteléhez nélkülözhetetlenek.

Aki úgy érzi, hogy bebarangolna egy neki tetsző útvonalat a Startup Safarin, vagy csak szeretne ízelítőt kapni az aktuális trendekről, annak érdemes mielőbb regisztrálnia és megváltania belépőjegyét. A szervezők háromféle, különböző lehetőségeket biztosító csomagot kínálnak, csak ki kell választani azt, amelyik a legmegfelelőbb. Minderről bővebb információ itt érhető el.

A név alapján azt hihetnénk, hogy ez a rendezvény csak startupoknak szól, viszont ez egyáltalán nincs így. Számos olyan előadás és workshop lesz a T-Systems által is szponzorált eseményen, ami a már beindult üzleteket veszi célba, és azok működését hivatott optimalizálni, maximalizálni. Aktuális és jövőbeni trendekről pedig mindig jó hallani, főleg ha ezeket neves hazai- és külföldi szakemberek, coachok és egyetemi professzorok prezentálják. A program különlegessége, hogy interaktív feladatok segítségével több fontos business skillt is fejleszthetünk.Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!