Dr. Papp-Váry Árpád: “Cégtulajdonosként közvetlenül a zsebünkön érezhetjük az erős márka hatását.”
Miért fontos egy vállalatvezetőnek tudatos online kommunikációt, személyes márkaépítést folytatni? 11 mini-interjúból álló sorozattal járjuk körbe ezt a kérdést. Megkérdeztünk szakértőket, kutatókat, kommunikációs szakembereket és magukat a vállalkozókat is a kérdésekről. Dr. Papp-Váry Árpáddal, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánjával és a Magyar Marketing Szövetség alelnökével beszélgettünk a szakmai influencer fogalomról és a cégvezetők személyes márkaépítésének … Bővebben: Dr. Papp-Váry Árpád: “Cégtulajdonosként közvetlenül a zsebünkön érezhetjük az erős márka hatását.”
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt az URL címet a WordPress honlapba
A beágyazáshoz másoljuk és illesszük ezt a kódot a honlapunkba