Márka-önismereti gyorsteszt

Wolf G 6

Avagy milyen értékeket ad a te márkád a vásárlóidnak?

A tesztben érték-állításokat találsz, amik vagy jellemzőek rád és a márkádra, vagy nem. Ha igen, akkor egy kicsit még gondold tovább a dolgot: mennyire erős jellemződ ez? Mennyire fontos ez a vevőidnek? Értékeld 1-5-ig, ahol az 1 a „Kicsit se”, az 5 pedig az „Igen, ez az az érték, amit én adok hozzá a vevőim életéhez – és ők ettől boldogok!”. Ha ezzel végeztél, a teszt kitöltése után kapsz még egy feladatot! Addig is egy fontos tipp: ne adj magadnak túl sokszor magas pontszámot! Jó munkát!

MÁRKA-ÉRTÉK
1. Hatalmat adok a vevőimnek, erősebbnek, döntésképesebbnek érzik magukat.
2. Abban segítek, hogy többen szeressék őket, sok barátjuk, ismerősük legyen, akikkel támogatják egymást.
3. Velem több a nevetés az életükben, boldogabbak és derűsebbek még nehéz helyzetekben is– és őket is humorosabbnak látják mások.
4. Megmutatom, hogy nekik is egyenlők az esélyeik, nem kell senkivel szemben hátrányban maradniuk. Van, aki őket is képviseli: mi vagyunk azok! 
5. Velem egy csomó pénzt megtakaríthatnak – nem nyomasztja őket többé a pazarlás, hogy lehúzzák vagy átverik őket. Nálunk a spórolás nem ciki, hanem erény!
6. Természetes, egészséges, tiszta élet, önzetlen gondoskodás, támogatás – ezt kapják tőlem, és azt tudják ők is megadni a szeretteiknek. Ha egészség van, minden van.
7. Függetlenséget adok nekik: anyagit, fizikait, lelkit. Felszabadítom őket a régi terheik alól, fellélegezhetnek és önállóan léphetnek tovább.
8. Szépség, stílus, elegancia – az élet ilyen is lehet. A hiúság azt jelenti, hogy mindenki lehet önmaga legszebb változata, és ezzel inspirálja a környezetét. Sőt, szexis is. 
9. Nagyon egyszerű: segítek, hogy több pénzt termeljenek / gyűjtsenek / keressenek. Igen, az a célom, hogy gazdagabbá tegyem őket, mert a pénz – biztonság, és számtalan problémára a legegyszerűbb megoldás. 
10. Segítek a vevőimnek elérni azt a társadalmi rangot, megbecsülést, azt a tisztelet, amit megérdemelnek, de eddig nem sikerült kivívniuk maguknak. Ami most megkeseríti a mindennapjaikat, azt én átfordítom bennük pozitív tetterőre.
11. Abban segítek a vevőimnek, hogy végre magukhoz ragadhassák az irányítást. Mindenkinek jár, hogy befolyásolni tudja a környezetében történő dolgokat, eseményeket – én ismerem az ehhez vezető utat, legyen az egy család, egy kapcsolat, vagy egy egész hadsereg irányítása. 
12. Siker, hírnév, ismertség – tudom mit érez az, akinek fáj, ha nem ismerik a nevét. Híresnek lenni más, több, mint gazdagnak, magasrangúnak, vagy befolyásosnak. A hétköznapi celebeket segítem az igazi reflektorfénybe.

Készen vagy? Akkor most következik a feladat nehezebbik része: csak 2 márka értéket választhatsz ki!

Hogy melyik kettő legyen az:

  • amelyik neked személy szerint nagyon fontos – ezt tudod hitelesen képviselni, erről tudsz őszintén, mindig megújulóan kommunikálni
  • amit a konkurenseid nem mondanak, és nem is (könnyen) tudnak magukról elmondani – ezért leszel egyedi és nehezen másolható.
Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!