Szakértői percek című videósorozatunk legújabb részében Káli György, a DDB reklámügynökség digitális stratégája, valamint a Telekom Hello Biznisz és a MagentaKraft tanácsadója elemezte a műsorban szereplő vállalkozásokat.
- Milyen digitális eszközt alkalmazott a Flora Miniwash piacépítés céljából?
- Mire érdemes odafigyelni a közösségi média stratégiai fejlesztésekor?
- Miért volt különösen lehengerlő Szabó Ágnes, az Agni’s megálmodójának pitche?
- Hogyan alkalmazta Ági az influencer marketinget a vállalat építésének korai szakaszában?
Nézd meg videónkban Káli György válaszait!
Mondd el véleményedet a cikkrőlMondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!
Átlag értékelés 4.5 / 5. Összes értékelés: 2
Legyél te az első, aki értékeli a cikket!