Kiértékeltük: elemezd velünk a Cápák között 3. évadának 7. adását!

Szakértői percek című videósorozatunk legújabb részében Káli György, a DDB reklámügynökség digitális stratégája, valamint a Telekom Hello Biznisz és a MagentaKraft tanácsadója elemezte a műsorban szereplő vállalkozásokat.

  • Milyen digitális eszközt alkalmazott a Flora Miniwash piacépítés céljából?
  • Mire érdemes odafigyelni a közösségi média stratégiai fejlesztésekor?
  • Miért volt különösen lehengerlő Szabó Ágnes, az Agni’s megálmodójának pitche?
  • Hogyan alkalmazta Ági az influencer marketinget a vállalat építésének korai szakaszában?
Nézd meg videónkban Káli György válaszait!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.