Kiértékeltük: elemezd velünk a Cápák között 3. évadának 4. adását!

Olvasási idő 1 perc

A Szakértői percek legújabb epizódjában Balogh Tímea, a Telekom kommunikációs kampánymenedzsere értékelte a 3. évad 4. adásának vállalkozásait; a Boro-Coffee-t és a Munch-ot.

  • Mitől volt különösen megnyerő Renáta pitch-e?
  • Vajon minek köszönhető a Boro-Coffee sikere a 2020-as évben?
  • Hogyan teremtett új piacot a Munch?
  • Milyen szerepe van a digitalizációnak a Munch elterjedésében?
Nézd meg Tímea értékelését!

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Írd le, mi meghallgatjuk!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.