Facebook shop létrehozása, 5 egyszerű lépésben – letölthető sablonnal

A legtöbb e-kereskedő tevékenységét egyetlen platformra korlátozza. De miért ne használnád ki az olyan lehetőségeket, melyek növelhetik eladásaidat, és még fizetned sem kell értük? Egy Facebook üzlet kiváló platform az online értékesítésre, létrehozása pedig egyszerűbb, mint gondolnád.

Shop oldalt a Facebookon bárki készíthet. Elég néhány egyszerű beállítást elvégezni, és termékeid vagy szolgáltatásaid népszerűsítését és értékesítését szinte azonnal elkezdheted. Éppen ezért itt az ideje annak, hogy végre te is kihasználd a legkedveltebb közösségi oldalban rejlő lehetőségeket. Mutasd be termékeidet, és értékesítsd őket a Facebookon keresztül. Most néhány egyszerű lépésben megmutatjuk azt, hogyan vágj neki a feladatnak.

Miért jó ötlet saját boltot nyitni a Facebookon?

  • Önmagában is jó lehetőség

A Facebook Shop létrehozása számos előnnyel kecsegtet. Először is, az áru eladásához nincs feltétlenül szükség külön webshopra. Ez sokak számára már alapvető könnyebbséget jelent, hiszen egy saját online áruház megnyitása rengeteg pénzt és energiát képes felemészteni.

Fontos azonban tudnod, hogy bár a Facebook-boltod önálló platformként is használható, a webáruházakra vonatkozó szabályok és az adatvédelmi törvény rád ugyanúgy érvényesek, mint a többi kereskedőre. 

  • Kiváló kiegészítő lehetőség webáruházad mellé

Manapság a vállalkozások nagy része egyszerre több platformon működik. Hagyományos bolt mellett sokan üzemeltetnek webshopot, és rengetegen vannak jelen a közösségi médiában is. Nem véletlenül, hiszen az online világ rengeteg lehetőséget kínál a megjelenésre, és minden egyes újabb felület újabb látogatókat ösztönözhet vásárlásra.

Az emberek többsége jellemzően több időt tölt a Facebookon, mint webáruházak böngészésével. Ez a platform olyannyira népszerű, hogy jelenleg több, mint 2 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. Ami az jelenti, hogy integrálása online marketing-stratégiádban nagy eséllyel járul hozzá ügyfélköröd bővítéséhez.

Egy saját Shop indítása segít abban, hogy célközönséged nagyobb százalékát érhesd el és szólíthasd meg, ezáltal hatékonyan növeld eladásaidat.

  • Ingyenes

A Facebook Shop egyik nagy előnye, hogy létrehozásáért nem szükséges fizetned. Csak akkor kell rá pénzt költened, ha Facebook-hirdetés létrehozásával reklámoznád, vagy szeretnéd, hogy valamelyik terméked eladását külön Marketplace-hirdetés segítse. (Természetesen a reklámköltséget nem úszhatod meg, de hát minden biznisz esetében befektetés a hirdetésekre költött összeg.)

Így nemcsak remek kiegészítő lehetőség, de akkor is jó megoldás, ha egyelőre szeretnéd megúszni a saját webshop indításával járó, magas költségeket.

  • Egyszerűbbé teszi a kommunikációt az ügyfelekkel

A közösségi platformok legfőbb célja az interaktivitás. Egy üzleti Facebook-oldal lehetővé teszi, hogy a legegyszerűbb és leggyorsabb módon kommunikálhass követőiddel.

Használatával a látogatók bármikor felvehetik veled a kapcsolatot, és feltehetik neked az árucikkeiddel kapcsolatos kérdéseket, érdeklődhetnek szolgáltatásaid iránt. Termékeidtől függően pedig azt is beállíthatod, hogy milyen kérdésekkel kereshetnek meg az érdeklődők.

  • Pillanatok alatt hiteles statisztikai adatok

A Facebook által kínált statisztikai adatok kiváló információs forrást jelentenek azoknak a webáruház-tulajdonosoknak, akik célközönségük igényeihez mérten szeretnék fejleszteni szolgáltatásaikat.

A Facebook Insights eszközei átlátható és könnyen értelmezhető formában mutatják meg, posztjaid hogyan teljesítenek, mik a legnépszerűbb termékeid, és bepillantást engednek vásárlóid demográfiai adataiba is.

Ezek mind olyan hasznos információk, amelyeket könnyedén az előnyödre fordíthatsz, hiszen elemzésük segíti üzleted további növekedését.

  • Létrehozása és kezelése is gyerekjáték

Mint azt lentebb láthatod majd, a saját bolt üzemeltetése a Facebookon rendkívül egyszerű feladat. Néhány kattintás csupán, hogy webáruházadat összeköthesd Facebookos üzleti oldaladdal, vagy teljesen különálló boltot hozz létre. Ezzel pedig máris egy újabb, népszerű csatornán keresztül juttatthatod el termékeidet, szolgáltatásaidat célközönségedhez.

Az alábbi letölthető sablonban részletesen bemutatjuk azokat a lépéseket, melyeken szükséges végighaladnod ahhoz, hogy létrehozhasd saját üzleted a Facebookon.

Mondd el véleményedet a cikkről

Mondd el véleményedet a cikkről, hogy minél jobb tartalmat tudjunk írni számodra!

Átlag értékelés 4.1 / 5. Összes értékelés: 20

Legyél te az első, aki értékeli a cikket!

Oszd meg a cikket!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


    Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.

    Ha szeretnél ehhez hasonló tartalmakról értesítést kapni, akkor
    regisztrálj a hírlevelünkre!

      Hírek, események, új termékek és még sok más vár rád hírlevelünkön!


      Kijelentem, hogy elfogadom az Adatvédelmi Szabályzatot.