Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Amitől működnek a hirdetésszövegek

Zsuzsi története

2021. június 30.3 perc olvasási idő
zsuzsi-tortenete

Kampány rémálom: jó kezdés után egyszer csak megáll körülötted a levegő. Zsuzsi varrótábora nem olcsó (90-130e Ft-os csomagokat kínál) mégis szépen érkeztek a jelentkezők – majd egyszer csak süket csönd… Zsuzsi tette, ami logikus: új hirdetés, email, poszt, ám az eredmény: nulla. Aztán valami olyat lépett, ami pár óra alatt 5 új vevőt hozott be…

Ha a te vevőidre is ráférne egy újraélesztés, segítünk – ⁣Zsuzsi D tervével!

zsuzsi-tortenete-1

⁣A kiégett vevőkről leperegnek a máskor ütős ígéretek, problémák. Velük burnout-os nyelven kell kommunikálnod!

Janata Kriszta

a Szövegírás szenvedéllyel szerzője

A legfontosabb szempontokra és mondatokra lebontva
mutatjuk be Zsuzsi megvalósult D tervét, hogy te is lemásolhasd!

Első lépés:

Ne told tovább!

2 éve azt mondtam volna: „Lassul a kampányod? Taposs a gázra!” De nézzünk szembe a ténnyel: kollektív stresszben élünk (akkor is, ha személyesen nem ért trauma!), ami kiégést okoz. Létezik vásárlói burnout is: már nem bírsz lelkesedni a kedvenc márkáidért, fáj minden döntés, de még rosszabb, ha erre egy reklámban emlékeztetnek is. Zsuzsi vette a lapot: mikor 2-3 erős „push” üzenet után süket fülekre talált, hangnemet, témát váltott.

Szövegminták

Helyettesítsd be ezeket a szövegmintákat, és máris megtalálod a megfáradt vásárlóid mozgatórugóit! Bevált minta mondataimat te is könnyen a kínálatodra, a vevőid élethelyzetére tudod szabni: így tudasd velük, hogy átérzed, ami a vállukat nyomja, és tényleg te vagy az, akihez most fordulni tudnak.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.