Amitől működnek a hirdetésszövegek
Zsuzsi története
Kampány rémálom: jó kezdés után egyszer csak megáll körülötted a levegő. Zsuzsi varrótábora nem olcsó (90-130e Ft-os csomagokat kínál) mégis szépen érkeztek a jelentkezők – majd egyszer csak süket csönd… Zsuzsi tette, ami logikus: új hirdetés, email, poszt, ám az eredmény: nulla. Aztán valami olyat lépett, ami pár óra alatt 5 új vevőt hozott be…
Ha a te vevőidre is ráférne egy újraélesztés, segítünk – Zsuzsi D tervével!
A kiégett vevőkről leperegnek a máskor ütős ígéretek, problémák. Velük burnout-os nyelven kell kommunikálnod!
a Szövegírás szenvedéllyel szerzője
A legfontosabb szempontokra és mondatokra lebontva
mutatjuk be Zsuzsi megvalósult D tervét, hogy te is lemásolhasd!
Szövegminták
Helyettesítsd be ezeket a szövegmintákat, és máris megtalálod a megfáradt vásárlóid mozgatórugóit! Bevált minta mondataimat te is könnyen a kínálatodra, a vevőid élethelyzetére tudod szabni: így tudasd velük, hogy átérzed, ami a vállukat nyomja, és tényleg te vagy az, akihez most fordulni tudnak.
LetöltömAz oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.