Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

A hírlevélmarketing sikersztorija

Zita története:

2021. október 3.3 perc olvasási idő

Zita már gyermekkorában rajongott a gyógynövényekért, így amikor Budapestről Bükkszentkeresztre költözött férjéhez, egyértelmű volt, hogy mivel fog foglalkozni. Az alvópárnákat először saját és barátai alvási és légzési problémáinak a megoldására készítette, de aztán gyorsan híre ment, és egyre többen fordultak hozzá segítségért.

Hogyan építs márkát profi hírlevél stratégiával?

A hírlevelezés nem halott! Az emberek igenis olvasnak hírlevelet, ha értékes tartalommal szolgáljuk meg bizalmukat.

Matykó Noémi

Szerző szerepköre A Chiro Marketing alapítója

A legfontosabb lépésekre és teendőkre lebontva mutatjuk meg a Bükki Gyógynövényes webshop megvalósult D tervét.

Első lépés:

Célcsoport meghatározása

Először megvizsgálták, hogy kik a hírlevél lista jelenlegi feliratkozói: korábbi vásárlók, hírlevél feliratkozók, és egy terméktesztelő kampány kismama résztvevői. A feliratkozók ismerik már a márkanevet, közvetlen kapcsolatba kerültek a vállalkozással, így megvan az alap bizalom. A hírlevelek célja így a bizalom továbberősítése, a problémamegoldáson keresztüli értékesítés, valamint az új termékek bevezetése a piacra.

Hírlevélkampány indítási segédlet

A letölthető dokumentum segítségével könnyedén összeállíthatod az első hírlevél kampányodat.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

MailchimpMailchimp

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.