A hírlevélmarketing sikersztorija
Zita története:
Zita már gyermekkorában rajongott a gyógynövényekért, így amikor Budapestről Bükkszentkeresztre költözött férjéhez, egyértelmű volt, hogy mivel fog foglalkozni. Az alvópárnákat először saját és barátai alvási és légzési problémáinak a megoldására készítette, de aztán gyorsan híre ment, és egyre többen fordultak hozzá segítségért.
Hogyan építs márkát profi hírlevél stratégiával?
A hírlevelezés nem halott! Az emberek igenis olvasnak hírlevelet, ha értékes tartalommal szolgáljuk meg bizalmukat.
Szerző szerepköre A Chiro Marketing alapítója
A legfontosabb lépésekre és teendőkre lebontva mutatjuk meg a Bükki Gyógynövényes webshop megvalósult D tervét.
Hírlevélkampány indítási segédlet
A letölthető dokumentum segítségével könnyedén összeállíthatod az első hírlevél kampányodat.
LetöltömAz oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.