Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Bevételnövelés keresőoptimalizálással

Vilmos története

2021. június 29.3 perc olvasási idő

A Kovi-kő Térkőgyár a kockás füzetek és rádióreklámok világából váltott a digitális megoldások felé. A keresőoptimalizálás pedig meghozta a várt eredményeket: a cég óriásit nőtt sok versenytársához képest az online csatornáknak is köszönhetően. A vállalkozás gyártókapacitása előre le van kötve, az eladások pedig növekednek.

Hogyan segítheted, hogy könnyebben rátaláljanak weboldaladra a vásárlók?

Ha ma valaki itthon térkövet szeretne venni online, akkor a Kovi-kő családi vállakozása megkerülhetetlen lett.

Papp Gábor

SEO szakértő, thepitch.hu

A legfontosabb lépésekre és teendőkre lebontva mutatjuk meg a Kovi-kő megvalósult D tervét, hogy bárki könnyedén lemásolhassa.

Első lépés:

Keresd meg a megfelelő kulcsszót!

Első lépésként meg kell találnod azt, hogy mire keresnek a vásárlók. Mit írnak be a Google keresőjébe, amikor a Te termékedet keresik? Milyen keresőszavakat, kulcsszavakat (keyword) használnak? Ennek felfedezésére használhatod a Google Kulcsszótervezőjét, a Keywordtool.io vagy Ubersuggest ingyenes szoftvereket is. A Kovi-kő Térkőgyár esetében ilyen kifejezések a „térkő árak”, a „térkő lerakás” vagy épp a „térkövezés” szavak is.

Tartalom optimalizációs segédlet

Hogyan optimalizáld a tartalmad a Google kereső számára? Papp Gábor segédletével lépésről lépésre lemásolhatod a Kovi-kő által sikeresen használt eszközöket. Sok sikert!

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv megvalósításához szükséged lesz néhány digitális eszközre.

A szakértőnk segít, hogy pontosan mire!

Google Ads.png
Keywordtool
Ubersuggest
Google Drive Logo 1
Yoast Logo Large Rgb

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.