Hogyan lehet kitűnni online?
Szilvia története
Szilvia megrendelésre készített patchwork babatakaró szetteket és szabásmintákat, erre azonban nem volt akkora kereslet, mint amit szeretett volna. Megfigyelte, hogy a blogján mely témákra van érdeklődés és előfizetős magazint indított hobbi foltvarróknak. Ez tette lehetővé, hogy mellékállásúból később főállású vállalkozóvá vált.
Szilvia története: Kézműves blogból biznisz
Megfigyelés alapján termékfejlesztés: ezt a módszert mindenki sikerrel alkalmazhatja a piac igényeinek felmérésére.
pszichológus, online marketinges
Te is elakadtál abban, merre növekedjen tovább a céged? Kövesd ezeket a lépéseket és másold le Szilvia D tervét!
Tartalmi igényfelmérő segédlet
A letölthető táblázatban összeállíthatod, milyen témákat szeretnél elkészíteni.
LetöltömAmire szükséged lesz
A méréshez mindenképpen szükséged lesz egy olyan felületre, aminek az adatait mérni tudod. Saját blog esetén a Google Analyticset ajánlom, mert így nem csak azt tudod mérni, hányan olvastak el 1-1 tartalmat, hanem azt is megnézheted, hányan találták meg ezeket a tartalmakat a Google keresőn keresztül és hányan érkeztek más felületekről.
Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.