Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan lehet kitűnni online?

Szilvia története

2021. július 1.3 perc olvasási idő

Szilvia megrendelésre készített patchwork babatakaró szetteket és szabásmintákat, erre azonban nem volt akkora kereslet, mint amit szeretett volna. Megfigyelte, hogy a blogján mely témákra van érdeklődés és előfizetős magazint indított hobbi foltvarróknak. Ez tette lehetővé, hogy mellékállásúból később főállású vállalkozóvá vált.

Szilvia története: Kézműves blogból biznisz

Hb Cikk Vida Agi

Megfigyelés alapján termékfejlesztés: ezt a módszert mindenki sikerrel alkalmazhatja a piac igényeinek felmérésére.

Vida Ágnes

pszichológus, online marketinges

Te is elakadtál abban, merre növekedjen tovább a céged? Kövesd ezeket a lépéseket és másold le Szilvia D tervét!

Első lépés:

Kezdj el mérni!

Ha eddig nem tetted volna: állítsd be a blogodon a Google Analyticset, hogy mérni tudd az eredményeket! A tesztet elvégezheted YouTube videókkal vagy közösségi média posztokkal is, ez esetben az adott felületen üzleti fiókra lesz szükséged, amihez tartozik analitika is.

Tartalmi igényfelmérő segédlet

A letölthető táblázatban összeállíthatod, milyen témákat szeretnél elkészíteni.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A méréshez mindenképpen szükséged lesz egy olyan felületre, aminek az adatait mérni tudod. Saját blog esetén a Google Analyticset ajánlom, mert így nem csak azt tudod mérni, hányan olvastak el 1-1 tartalmat, hanem azt is megnézheted, hányan találták meg ezeket a tartalmakat a Google keresőn keresztül és hányan érkeztek más felületekről.

Google Analytics

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.