Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Kulcsszavak ereje a Google hirdetésekben

Rozi története

2022. január 2.3 perc olvasási idő

Érdektelen látogatók, kidobott pénz az ablakon: a nem végiggondolt kulcsszavak rengeteg olyan webshop látogatót hoztak, akik azonnal bezárták az oldalt… A matyodesign ruhamárka alapítója, Rozi ezért újra gondolta a hirdetéseit, megkereste a megfelelő kulcsszavakat és termőre fordította az elköltött hirdetési összegeket!

Szeretnél relevánsabb látogatókat a Google-ből? Itt a megoldás – Rozi D terve.

A kereső hirdetés sikere nem az elköltött összegtől függ, jó kulcsszavakkal kis költésből is lehet nagy eredmény!

Szabó Edit Ditte

Digitális Marketing Szakértő

Nézd át te is lépésekre bontva Rozi D tervét, hogy lemásolhasd sikerének titkát!

Első lépés:

Használd, amid van!

Minden vállalkozás életében, még induláskor is rendelkezésre áll rengeteg szöveg, gondolat. Emellett valamennyi büdzsé és ideálisan sok ismerős, akik szívesen segítenek, ha tudnak. Érdemes fellistáznunk az összes rendelkezésre álló erőforrásunkat, mert mindegyik nagy hasznunkra lehet a kampánytervezésnél. Mikor Roziék látták, hogy valami nem működik jól, pont a kapcsolati hálót vették először igénybe: ki-hogy keres, ha ruhát venne?

Kulcsszó tervezés

Menj végig ezeket a lépéseken, hogy össze tudd gyűjteni és leszűkíteni a márkád számára legrelevánsabb kulcsszavakat. Minden új cél vagy termék/ szolgáltatás esetén érdemes újra megcsinálni minden lépést.

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Google Keyword PlannerGoogle Keyword Planner
Google AdsGoogle Ads

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.