Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan indíts Facebook hirdetést?

Róbert története

2021. június 29.3 perc olvasási idő

A Marko Studio offline táncoktatással foglalkozik, így a vírushelyzet kifejezetten nehéz helyzetbe állította a vállalkozást. Egy átgondolt Facebook hirdetési stratégiával azonban időben fel tudtak készülni az újranyitásra, így amint lehetett, már egy működő stratégiával toborozták a hallgatókat.

Róbert története: Hogyan indította el Facebook hirdetését?

Egy Facebook kampány sikere 80%-ban a tervezésen múlik. Ha ezt a munkát elvégzed, a többi már gyerekjáték lesz!

Matykó Noémi

Chiro Marketing alapítója

Első lépés:

Célok meghatározása

Meghatározták a célokat a SMART módszerrel:
S– specific (konkrét); M– measurable (mérhető); A– achievable (elérhető); R– relevant (releváns); T– time-boxed (időben korlátozott).
Céluk: megágyazzák az új táncstúdió ismertségét a célcsoport körében, év végéig 30%-kal növeljék az oldal lájkolóinak számát, valamint minimum 80%-ig megtöltsék résztvevőkkel a nyári táborokat és a tánctanfolyamokat.

Facebook hirdetés indítási segédlet

Ne spórold meg a tervezésre szánt időt, hiszen a kampányteljesítményed 80%-ban attól függ, hogy jól raktad-e össze a terveket. A Facebook rendszere sokat segít neked abban, hogy mikor hová kell kattintanod, de a tervezési részt neked kell végigvinned. Sok sikert!

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Google AnalyticsGoogle Analytics
FacebookFacebook
InstagramInstagram

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.