Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan kerülhetsz a versenytársaid elé?

Marek története

2022. május 2.3 perc olvasási idő

Insta-világunkat elárasztják az önjelölt fotósok és a jobbnál jobb képek. Nehéz ma fotósként kitűnni a tömegből, Marek mégis megvalósította az álmát. Köszönhetően a részletes versenytárs elemzésnek és a kialakított egyedi brand kategóriának mára egy növekvő fotós vállalkozása van és azt csinálhatja, amit szeret.

Ha te is szeretnél kiemelkedni a tömegből, segítünk — Marek D tervével!

Mindenkinek van egyedi kategóriája, amiben az első lehet!

Szántó Péter

Branding szakértő, tartalomgyártó

6 egyszerű lépésben bemutatjuk miként sikerült Mareknek kitűnnie, hogy Te is könnyedén vállalkozásodra szabhasd a módszerét.

Első lépés:

Találd meg az egyedi kategóriád!

Tudod ki volt a második ember, aki átrepülte az Atlanti óceánt? Lehet nem is fontos, miért is érdekelne… Esetleg Amelia Earhart neve ismerősen cseng? Ugyanis ő volt az első nő, aki ezt megtette. Ezzel az egyedi kategóriával vonult be a történelembe. Te is megtalálhatod a saját kategóriád, ahogyan Marek is tette úgy, hogy belevonta a saját személyiségét. Ezt tükrözik különleges perspektívái és a fotói mögött rejlő történetek.

Találd meg a saját kategóriád!

Alakítsd ki a saját kategóriád, kutasd és találd ki mivel adsz más hasznot! Ha ezt jól megcsinálod, akkor a márkád egyértelműen kiemelhető és elhelyezhető a versenytársakhoz képest. Mindezt úgy, hogy pontosan átjön mit képvisel és mitől egyedi. A letölthető anyag minden segítséget tartalmaz, hogy egyből hozzákezdhess!

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.