Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan segít az élő videó a marketingben

László története

2021. szeptember 18.3 perc olvasási idő
laszlo-tortenete

A Don’t Panic Angol gyakran használja az élő közvetítéseket kampányokban és oktató jellegű tartalomban is. Ez sokat segít a márka erősítésében, az egyedi oktatási módszertan bemutatásában és az értékesítésben is a cégnek.

Hogyan készíts élő adásban közvetített tartalmakat?

⁣A Don’t Panic példája bemutatja, hogyan használd az élő videókat a közösség építésben és az értékesítésben

Lévai Richárd

Marketing szakértő, Liftup Kft.

Készíts Te is saját élő videót, tulajdonképpen saját műsort a következő lépések elvégzésével és sablon kitöltésével.

Első lépés:

Mit ad az élő közvetítés?

Gondold végig:
1. Milyen értéket kap az élő videódtól a célcsoportod? Miért érdemes csatlakozniuk és aktívan résztvenniük?
2. Milyen üzleti értéket fogsz Te kapni az élő közvetítéstől? Mi a célod?
E kettő szempont segít kialakítanod a témát, a kedvcsináló szövegeket és a hirdetéseket is. A nézőknek szóló érvek segítenek meggyőzni a célcsoportot a csatlakozáshoz, a saját üzleti céljaid pedig a forgatókönyv felépítésében.

Sablon és ellenőrzőlista

Készítsd Te is saját élő műsort! Töltsd le a kitölthető sablont és ellenőrzőlistát, ami segít megtervezni a közvetítésed üzenetét, tartalmi elemeit, felépítését és támogatást ad ahhoz is, hogy milyen kommunikációval tudod a legtöbbet kihozni az élő műsorodból.

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.