Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Közösségépítés hirdetésekkel

Kriszta története

2022. január 16.3 perc olvasási idő

Kriszta nem csupán coachingot, de kézzel fogható megoldást is kínál ügyfeleinek: segítségével újra gondolhatják mindennapjaikat és életüket a Design Thinking eszközeivel. Módszere azonban annyira új, hogy úgy tűnt, nem érdekel sokakat. Pedig a közösségi média harsog a kéretlen életvezetési tanácsoktól, vajon a profik miért nem voltak érdekesek?

Hogyan érheted el te is a megfelelő közösséged? Inspirálódj Kriszta D tervéből!

A legjobb módszer, ha nem csak kérsz, de adsz is. Hirdess értéket és a befektetésed megtérül!

⁣Szabó Edit Ditte

Digitális Marketing Szakértő

Ismerd meg Te is Kriszta D tervének lépéseit, és másold le sikerének receptjét!

Első lépés:

Csak elindulni nehéz

Minden kezdő vállalkozás szembesül a nehézséggel: hogyan érje el azokat, akiknek érdekes lehet a terméke/szolgáltatása. Kriszta is megtapasztalta a kezdéssel járó kihívásokat, a FutureMind Coachingnak nemcsak márkát, de kommunikációs csatornákat is kellett építenie. Nem volt egyszerű kérdés, hogy melyik platformokat válassza. Végül lett Instagram oldala, de ettől még nem lettek követői is. Ma már hirdetni is kell, de hogy lehet hatékonyan?

Hirdetéstípusok

Azért, hogy tudd, milyen típusú hirdetéseket tudsz indítani, töltsd le sablonunkat. Így könnyeben ki tudod választani, hogy mivel indulj, hogyan készülj és mit kell előre meghatároznod!

Letöltöm

Amire szükséged lesz

A bemutatott D terv elkészítéséhez szükséged lesz néhány digitális eszközre:

Facebook Business SuiteFacebook Business Suite
Facebook AdsFacebook Ads

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.