Hogyan növelj kosárértéket webshopodban
Gergő története
A kosárérték növelése az egyik legfontosabb cél, ha webshopod van. Nem volt másképp ez a Chiliyardnál sem, ahol egy már meglévő webshopot – meglévő vásárlókkal, és mért vásárlási szokásokkal, értékekkel – kellett megújítani, és olyan újításokat bevezetni, amik hatékony és hasznos eszközként segítik a vállalkozást, a kosárérték növelésében.
Ha te is szeretnéd növelni a kosárértéket, segítünk – Gergő D tervével!
A vásárlási folyamat segítése a legfontosabb feladat a vásárlói elégedettség és azáltal a kosárérték növeléséhez!
Online kereskedelmi tanácsadó
A webáruházban a legfontosabb a vásárló és az, hogy elégedett legyen. Lépésekre lebontva mutatjuk be, hogy Gergő ezt hogyan érte el.
Növeld a kosarad értékét!
Egy sikeres webáruház egyik mérőszáma a kosárérték. Összegyűjtöttem azokat a megoldásokat, amiket akár állandó, akár kiemelt időszakban tudsz használni. Töltsd le a sablont és növeld Te is saját webáruházad bevételét 5 egyszerű funkcióval!
LetöltömAz oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.