Válaszd ki, hogy milyen területen szeretnél fejlődni!

Hogyan növelj kosárértéket webshopodban

Gergő története

2021. december 12.3 perc olvasási idő
Koletan Gergely 3 Min

A kosárérték növelése az egyik legfontosabb cél, ha webshopod van. Nem volt másképp ez a Chiliyardnál sem, ahol egy már meglévő webshopot – meglévő vásárlókkal, és mért vásárlási szokásokkal, értékekkel – kellett megújítani, és olyan újításokat bevezetni, amik hatékony és hasznos eszközként segítik a vállalkozást, a kosárérték növelésében.

Ha te is szeretnéd növelni a kosárértéket, segítünk – Gergő D tervével!

A vásárlási folyamat segítése a legfontosabb feladat a vásárlói elégedettség és azáltal a kosárérték növeléséhez!

Mezei Zsanett

Online kereskedelmi tanácsadó

A webáruházban a legfontosabb a vásárló és az, hogy elégedett legyen. Lépésekre lebontva mutatjuk be, hogy Gergő ezt hogyan érte el.

Első lépés:

Mérd fel!

Első lépésként ha nem, vagy már nagyon rég végeztél piackutatást, itt az ideje! Ahogy az e-kereskedelem úgy a vásárlók és a vásárlási szokások is változnak, ezért lépést kell tartani velük. Vizsgáld meg, hogy a piaci igények alapján sikerült-e fejlődni, és hogy a webáruházad mint eszköz, hogyan segít ebben. Gergő felismerte azt, hogy a vevői a legfontosabbak, és első körben a vásárlási folyamaton és a vevői elégedettségen kell fejlesztenie.

Növeld a kosarad értékét!

Egy sikeres webáruház egyik mérőszáma a kosárérték. Összegyűjtöttem azokat a megoldásokat, amiket akár állandó, akár kiemelt időszakban tudsz használni. Töltsd le a sablont és növeld Te is saját webáruházad bevételét 5 egyszerű funkcióval!

Letöltöm

Az oldalon található D tervek tájékoztatásul szolgálnak, a bennük szereplő lépéseket és sablonokat az adott vállalkozás sajátosságaira szükséges szabni.